قندهاری رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گرگان :لازمه توسعه صنایع دستی و مشاغل سنتی ، حمایت مناسب بیمه ای و تسهیلاتی در این بخش می باشد

رییس میراث فرهنگی گرگان خبر داد: احیای مجدد و حمایت از مشاغل سنتی در روستاها
البرز گلستان/رییس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گرگان گفت: مشاغل سنتی به ویژه در روستاها مجددا احیا خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان، یاسر قندهاری در دیدار با رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: روستاهای دارای مزیت خاص در تولید یک یا چند محصول مورد حمایت قرار می گیرند که در این راستا با همکاری ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گرگان در صدد احیای مجدد مشاغل سنتی به ویژه در روستاها هستیم.
وی از آمادگی این اداره در راستای تقویت و توسعه اشتغال حوزه صنایع دستی و گردشگری شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان گرگان از ظرفیت های بسیار غنی و مناسبی در این زمینه برخوردار است که می توان با استفاده از آن و برنامه ریزی دقیق، به اشتغال پایدار و مولد رسید.
قندهاری تاکید کرد: لازمه توسعه صنایع دستی و مشاغل سنتی ، حمایت مناسب بیمه ای و تسهیلاتی در این بخش است که البته اراده و همت افراد نیز باید به این موارد اضافه شود.
وی اظهار داشت : این اداره توانسته با بر نامه ریزی مدون و شناسایی هنرمندان فعال در بخش صنایع دستی، تعداد قابل توجهی از تعهد اشتغال شهرستان را محقق نماید.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گرگان در پایان ابراز امیدواری کرد با توکل به خداوند باری تعالی و تلاش مستمر ، در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ریشه کنی معضل بیکاری گامی موثر از طریق اقدامات این اداره برداشته شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۰ ب.ظ

دیدگاه