هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان: سرلوحه ی کار ما،حسن رفتاربا کسانی می باشدکه دادگستری را پناه خود برای تحقق حق از دست رفته شان می دانند

البرز گلستان/جای خالی اخلاق در جولان آسیب های اجتماعی // مبعث فرصتی برای بازخوانی سیره ی پیامبر ی که برای کامل کردن اخلاق مبعوث شد .
رئیس کل دادگستری گلستان در جشن مبعث خطاب به کارکنان دستگاه قضایی خواست : پایبندی به اخلاق را در همه امور زندگی سرلوحه خود قرار دهند.
رئیس کل دادگستری گلستان با تبریک عید مبعث به سخن پیامبر اسلام درباره این که رسالت ایشان کامل کردن مکارم اخلاق است گفت : آن چه امروز در بسیاری از حوزه های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی ما دچار آسیب کرده است ضعف اخلاق یا فقدان آن است .
هادی هاشمیان با بیان این که اخلاق شئون گوناگون دارد افزود : از خصوصی ترین روابط افراد در خانواده تا روابط کاری ، اقتصادی و حتی سیاسی ، هر جا اخلاق را نادیده گرفتیم دچار مشکل شدیم .
وی افزود : امیدواریم دست کم به بهانه چنین اعیادی ، بار دیگر توجه ها به اخلاق و پاینبدی به اصولی که پیامبر عظیم الشان اسلام بارها در روایات و احادیث بیان کردند عمل کنیم .
رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود بر اهمیت رعایت اخلاق در دستگاه قضایی هم تاکید کرد و گفت : هر چند رسیدگی به پرونده ها مهم ترین خواسته ی مردم از دستگاه قضایی است اما نباید فراموش کنیم رعایت حسن رفتار با مردم به ویژه کسانی که دادگستری را پناه خود برای تحقق حق از دست رفته شان می دانند ، سرلوحه ی کار ماست .
هاشمیان با بیان این که همه ما باید شکرگذار جایگاه و موقعیتی که در آن قرار گرفته ایم باشیم افزود : عمل به تکلیف ، پاسخگویی با روی خوش به مردم و وجدان کاری ، شکرگذاری این جایگاه است .
هاشمیان در ادامه سخنان خود ، برنامه های فرهنگی را از دیگر اولویت های کاری خود در سال ۹۶ اعلام کرد و گفت : امیدواریم امسال هم مانند پارسال حضور همکاران در صف های نماز جماعت و برنامه های فرهنگی ، پررنگ باشد .
وی همچنین از کارکنان قضایی و اداری خواستد : از اسراف بپرهیزند و از امکانات بیت المال که برای رسیدگی به امور مردم در اختیار آنان قرار گرفته است ، درست استفاده کنند.
انضباط اداری و وجدان کاری از دیگر نکاتی بود که امروز رئیس کل دادگستری گلستان در جمع کارکنان قضایی و اداری بر توجه به آن تاکید کرد .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

دیدگاه