دکتراحمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از تشکیل ۶۸ پایگاه ثابت وسیار و ۶ پایگاه موقت هلال احمر درایام نوروزاستان خبرداد

البرز گلستان/ دکترحسین احمدی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان   در مراسم رزمایش طرح نوروزی اظهار داشت: ۶۸ پایگاه  ثابت وسیار و ۶ پایگاه موقت جمعیت هلال احمر استان تشکیل شده که در هر پایگاه مرکز هماهنگی و کنترل عملیاتی برپا است.

وی تصریح کرد: همچنین برای نخستین بار تیم‌های واکنش سریع در سال ۹۵  در استان تشکیل شد که این تیم در ایام نوروزی به مردم خدمات می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان افزود: این تیم در قالب ۱۵ نفر افراد آموزش دیده و متخصص برای همه شرایط و مخاطرات آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی تاکید کرد: در طرح نوروزی ۵۷  دستگاه آمبولانس، خودروی کوهستان، خودروهای کمک‌دار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان افزود: یک‌هزار نیروی امداد و نجات به صورت متوسط ۲۲۸ در طرح مشارکت می‌کنند.

احمدی تصریح کرد: بیش از ۴ هزار و۸۰۰  نفر در مدت ۳ هفته درخدمت رسانی به مسافران ومردم کمک می کنند و هدف در اجرای این طرح که ۱۷ سال در حال اجرا است، ایجاد آرامش خاطر، ایمان وسلامت سفر برای آحاد مردم است.

وی تاکید کرد: سرعت امدادرسانی پایگاه امداد هوایی، دریایی، کوهستانی فعال است و مردم در صورت دچار شدن حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گلستان افزود: با نخستین تماس مکان شناسایی می‌شود و نزدیکترین تیم عملیاتی به کمک مردم می‌آیند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه