محمدی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نمازگلستان از برگزاری اجلاس استانی نمازباموضوع نقش نمازدرکاهش آسیب های اجتماعی در اسفندماه درگنبد کاووس خبرداد

حاج قاسم محمدی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان  از برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع نقش نماز در کاهش آسب های اجتماعی در مورخه ۸اسفند در گنبد کاووس خبرداد.

البرز گلستان / مدیرستاد اقامه نماز سپس گفت : در این نشست قائم مقام رئیس ستاد اقامه نماز کشور، استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده حوزه مبارزه با موادمخدر کشور به دستور معاون وزیر کشور، سخنرانان اجلاسیه استانی نماز در گنبدکاووس هستند و امام جمعه گنبدکاووس نیز سخنرانی خواهند داشت.

حاج قاسم محمدی سپس تصریح کرد: پیام امام راحل و پیام مقام معظم رهبری در ۲۵ اجلاسیه گذشته به صورت کتابچه و کتاب دیگری درباره نماز با ۲ هزار جلد، بروشور نماز و غیره در قالب بسته فرهنگی در اختیار مدعوین ومردم قرار می‌گیرد.

مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان گلستان تصریح کرد: نمایشگاه کتاب و سرود نماز، نمایشگاه عکس  نماز و آسیب‌های اجتماعی در حاشیه اجلاسیه برگزار و فروش کتاب نماز با ۲۵ درصد تخفیف دایر می‌شود.

محمدی  پیشنهاد کرد  از سخنان یکی از علمای اهل سنت، اجرای نمایش نماز توسط یکی از نوجوانان، حضور زندانیان و دعوت از چهره‌های برتر شهرستان در این اجلاسیه استفاده شود.

وی در باره هئیت داوران اظهار کرد:در هیئت ارزیابی و داوری که شامل ۷ نفر است شاخص‌ها مشخص شد و قرار است به ۶۷ نفر لوح تقدیر و کمتر از ۱۰ نفر تقدیر ویژه شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه