برای اوّلین بار انجام جراحی مغز و اعصاب با تجهیزات پیشرفته در بیمارستان ۵آذر گرگان

البرز گلستان/برای جراحی مغز و اعصاب نیاز به تجهیزات پیشرفته است که در بیمارستان ۵آذر این شرایط فراهم شده است.و با توجه به راه اندازی تجهیزات جدید تر عمل های مربوط به مغز و اعصاب در این بیمارستان انجام می شود.

   دکتر مجاور عقیلی رئیس بیمارستان ۵آذرphoto_2016-11-11_22-28-47

دکتر مجاور عقیلی رئیس بیمارستان ۵ آذر گرگان گفت: دستگاه کاهش دهنده میزان خونریزی، دستگاه برداشت تومور با موفقیت بالا، ست های آندوسکوپی جمجمه و مغز از دستگاههایی است که در اتاق جراحی های مغز و اعصاب اینبیمارستان نصب شده است

photo_2016-11-11_22-28-54

دکتر زارع مدیر بیمارستان ۵آذر گرگان
دکتر زارع مدیر بیمارستان ۵آذر گرگان در زمینه افزود : بالغ بر ۱میلیارد تومان بابت خرید و نصب این تجهیزات  اختصاص داده شده است.

دکتر ایزد فر متخصص جراحی مغز و اعصاب و عضو تیم جراحی گفت:                                                                                                              در این نوع جراحی تایم جراحی و عوارض جراعی و کیفیت جراحی photo_2016-11-11_22-28-50بالاتر خواهد رفت.

 

 

دکتر ایزد فر فوق متخصص جراحی مغز و اعصاب

دکترشمس امیری فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب در این زمینه گفت : ما با دوربین  به داخل مغز با اندوسکوپ می رویم و جرراعی قاعده بصورت کامل انجام می شود.photo_2016-11-11_22-28-58

تیم جراحی مغز و اعصاب بیمارستان ۵ آذر گرگان علاوه بر بر تامین نیاز بیماران بومی تواند پذیرش بیمارانی از دیگر استانها را هم دارد.

 

 

 

                                               دکتر شمس امیری فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۶ ب.ظ

دیدگاه