پرسپولیس- رئال‌مادرید تابستان ۹۴درتهران/رونالدو به تهران می‌آید؟

طبق توافق دو باشگاه ایرانی و اسپانیایی، رئال‌مادرید تابستان آینده برای برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس به تهران سفر می‌کند.

نشست مدیران دو باشگاه رئال‌مادرید و پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در دفتر باشگاه مادریدی برگزار شد و دو طرف پس از یک ساعت گفت‌وگو به توافقات مختلفی دست یافتند.

در این نشست که فلورنتینو پرس، رئیس و سانچس مدیر باشگاه رئال‌مادرید و همچنین حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی، حسین کلانی و حسینی (مدیر امور بین‌الملل باشگاه) از پرسپولیس حضور داشتند، دو طرف درباره موارد مختلف همکاری با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت تفاهماتی صورت گرفت که موارد مختلفی در میان آنها وجود دارد.

بخش اصلی توافق دو باشگاه مربوط به انجام بازی دوستانه بین دو تیم بود که مقرر شد رئال‌مادرید تابستان آینده با همه ستارگانش به ایران سفر و در تهران دیدار دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کند.

قرار شد تاریخ دقیق این بازی در مکاتبات آینده دو باشگاه و با توجه به برنامه زمانی تیم‌ها پیش از آغاز فصل آینده تعیین شود.

بخش‌های بعدی به ایجاد آکادمی رئال در ایران مربوط می‌شد که مفاد اولیه آن از سوی دو طرف مطرح و قرار شد در دیدارهای بعدی به طور مفصل راجع به آن بحث و تصمیم‌گیری شود. بحث دیگر مطرح شده بین دو طرف موضوع استفاده باشگاه پرسپولیس از تجربیات رئال‌مادرید در زمینه بازاریابی و مارکتینگ فوتبال بود که سران دو باشگاه در این زمینه نیز به توافقاتی دست یافتند.

همچنین قرار شد در آینده‌ای نزدیک گروهی از مدیران و نمایندگان رئال به تهران سفر کرده و امکانات کمپ تمرینی و باشگاه پرسپولیس را از نزدیک ببینند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۵:۴۰ ق.ظ

دیدگاه