ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان :افزایش تعداد کاندیداها نشانه اعتماد به‌نظام و دولت است

  ربیعی: به دلیل پشتوانه بزرگ مردمی و تئوری مردم‌سالاری دینی در انتخابات بازی ما برد برد است

البرز گلستان/نهمین جلسه شورای اداری شهرستان باحضور ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری،احمد تجری مفردفرماندارومدیران شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

مهندس ربیعی در ابتدا جلسه اظهار داشت:انتخابات یک حماسه ملی است ودرراستای برگزاری یک اتخابات سالم باید همه تلاش کنیم وایجاد امنیت و آرامش از وظایف اصلی دولتها است.

وی تصریح کرد:تفویض اختیار به استان‌ها در دستور کار جدی دولت قرار دارد و تا اسفندماه به‌صورت رسمی ابلاغ می‌شود.

وی افزود:دولت‌هایی که به مردم و دستگاه‌های اجرایی اعتماد دارند، مایل‌اند بخشی از مدیریت‌ها را به استان‌ها و شهرستان‌ها تفویض اختیار کنند.

مهندس ربیعی ادامه داد:دولت تدبیر و امید نیز عزم جدی برای انجام این کار دارد و تاکنون ۵۰ جلسه کارشناسی در مرکز استان برگزار شده و پیشنهاد‌هایی که هیئت دولت می‌تواند به استان تفویض کند مورد بررسی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در سال ۱۳۹۵ اختیارات بیشتری به استان‌ها داده شود و با ابلاغ این مهم در مرحله بعد اختیارات در قالب کارگروه‌ها به شهرستان‌ها تفویض اختیار می‌شود.

ربیعی بادر پیش بودن دوانتخابات گفت : تمامی کارکنان دولت در این خطه از سرزمین ایران اسلامی همگام و همدل با مسئولین نظام در جهت رسیدن به اهداف عالی و غایت نهایی گام خواهند برداشت و انشاء الله شاهد انتخابات سالم وپروشور خواهیم بود ومشتی بردهان دشمنان این انقلاب عزیز خواهیم زد.

معاون پشتیبانی و توسعه نیروی انسانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: به دلیل پشتوانه بزرگ مردمی و تئوری مردم‌سالاری دینی در انتخابات بازی ما برد برد است زیرا مهم نیست چه کسی رأی می‌آورد بلکه مشارکت حداکثری مدنظر همه ماست.

معاون استاندار افزایش ۲۲۰ درصدی ثبت‌نام کاندیداها در شهرستان و ۲۳۰ درصدی در استان را یک فرصت دانست و اظهار کرد: افزایش تعداد کاندیداها نشانه اعتماد به‌نظام و دولت است.

ربیعی از انتخابات به‌عنوان یک حماسه ملی نام برد و ادامه داد: همه ما مکلف به برگزاری انتخابات سالم هستیم و باید همه دستگاه‌های اجرایی برای ایجاد بستر برپایی انتخابات سالم، قانونمند و با حضور بسیار خوب مردم و تبدیل آن به یک حماسه تلاش کنند.

همچنین محمود ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان،احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان علی آباد کتول،رئیس صنعت، معدن و تجارت و  مدیر شهرک صنعتی علی آباد کتول ازواحد درحال احداث بلوردانه گلستان و واحد  تولیدکنند قطعات پلاستیکی خودر که دچارحریق شده بود بازدید کردند

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۲ ب.ظ

دیدگاه