راه اندازی سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری در مخابرات
سامانه پاسخگویی به مشتریان تجاری با شماره 2010 در مخابرات راه اندازی شد.
البرز گلستان به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس شهمرادی با اشاره به راه اندازی سامانه 2010 ، آنرا مخصوص مشتریان تجاری و برای پاسخگویي به مشکلات فني و سوال ها ي مربوط به سرویس ها و صورتحساب مشتریان دانست.
وی با برشمردن مزایای این سامانه گفت : سامانه 2010 به صورت24ساعته وحتی درروزها ی تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان امکان انتخاب زبان فارسي یا انگلیسي، اطلاعات محصولات و سرویس ها ، ارائه اطلاعات صورتحساب تغییر سرویس فعلي، ارتباط با پشتیباني فني و اطلاع از وضعیت مکاتبه ها را از قابلیت ها ی ارائه شده توسط این سامانه است.
https://alborzegolestan.ir/?p=43641