البرز گلستان / شعبه مرکزی گنبدکاووس با همت و تلاش پرسنل خود به باشگاه هزارمیلیاردی بانک پیوست.
مانده منابع این شعبه با انجام بازاریابیهای صورت گرفته و جذب منابع حاصل از آن و نیز حفظ و نگهداری مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید به عدد 1216 میلیارد ریال در مقطع پایانی تیر ماه 99 رسید.
لذا به همین مناسبت، طی مصاحبه و گفتگو با مهدی پسرکلو رئیس شعبه مرکزی گنبدکاووس، از علل و عوامل کسب این موفقیت جویا شدیم. مشروح این گفتگوی صمیمانه پیش روی شماست.
- 1- ضمن تبریک صمیمانه به شما و همکاران شعبه، لطفاً از علل و عوامل کسب این موفقیت بگویید؟
در ابتدا تقدير و تشكر ويژه دارم از مدير شعب استان به خاطر رهنمودهای لازم و نیز همراهي و پشتيباني از شعبه و همچنين همكاران دايره ارتباطات و بازاريابي مدیریت كه تعامل لازم را با ما داشته اند ، از جمله عواملي كه در تحقق اهداف و كسب اين موفقيت مؤثر بوده اند، می توان از برنامه ريزي مناسب ، برگزاري جلسات متعدد باحضور كليه همكاران وتشريح اهداف منابع ، ايجاد همدلي و دوستی در بين همكاران ، شناسايي مشتريان بالقوه و انجام مذاكرات حضوري باآنان و تشريح انواع خدمات بانك مسكن نام برد.
- 2- برای جذب منابع و تحقق این هدف چه اقداماتی را انجام دادهاید؟
شناسايي مشتريان ويژه و سرشناس و همچنين مشتريان قديمي شعبه كه ارتباط آنها با بانك قطع گرديده بود و برگزاري جلسات و انجام مذاكرات حضوري با آنان با همراهي دايره ارتباطات و بازاريابي مديريت و در رأس آنها مدير شعب استان، اختصاص باجه مخصوص جهت پیگیری و انجام امور آنها و تلاش در جهت حفظ و نگهداري ایشان از جمله اقدامات انجام شده شعبه بوده است.
- 3- بازاریابی شعبه چگونه است و نقش همکاران را در پیشبرد اهداف چطور ارزیابی میکنید؟
تمامي همكاران در كليه دواير شعبه در امر بازاريابي مشاركت فعال داشته به گونه ای که مشترياني كه براي دريافت خدمت به بانك مراجعه مي نمايند، با رفتاری مناسب و صرف وقت براي مشتري و تشريح خدمات بانك و سپس تكميل مذاكرات توسط رئيس شعبه مواجه می شوندكه بعضاً باعث جذب منابع شده است ، همچنین شناسایی و معرفي اشخاص داراي تمكن مالي مناسب توسط همكاران و برگزاري جلسات و مذاكره توسط رئيس شعبه و درصورت لزوم با حضور مدير شعب استان و همکاران دايره ارتباطات و بازاريابي مديريت، كه جا دارد مراتب تقدير خود را از تلاش يكايك همكارانم اعلام نمايم.
- 4- برای تداوم این موفقیت و ارتقاء جایگاه شعبه در آینده، چه برنامهای دارید؟
تلاش در جهت حفظ مشتريان جذب شده و قديمی شعبه و تشويق آنها به افزايش منابع ، بررسي و شناسايي مشتريان بالقوه جديد كه با موفقيت در جذب منابع جديد، شاهد تحقق اهداف سال در مقطع كنوني هستيم و نیز سعی و تلاش گروهی و مضاعف همکاران در جهت ارتقاء درجه شعبه
- 5- به عنوان سؤال پایانی، برای کسب رضایتمندی بیشتر مشتریان چه تمهیداتی را اندیشیدهاید؟
تأكيد به كليه همكاران در خصوص احترام و تکریم تمامي مشتريان و انجام امور آنها در كوتاهترين زمان ممكن و با دقت و كيفيت لازم ، اختصاص باجه ويژه جهت انجام امور مشتريانVIP ، تهيه هدايا و ارسال پيامك تبريك به مناسبت سالروز شغل و حرفه مشتريان( به عنوان نمونه روز پزشك) و پاسخ گويي به موقع به درخواستهای مشتريان توسط همکاران شعبه
https://alborzegolestan.ir/?p=42953