×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 15 January , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان:رضایتمندی 95 درصد کارکنان شرکت از مجموعه فعالیت های صورت گرفته مدیریت فعلی مخابرات منطقه گلستان

مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان خبرداد: از دیماه 94 تا پایان سال 96در زمینه توسعه شبکه های مخابراتی 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان انجام شد
البرز گلستان *رضایتمندی 95 درصد کارکنان شرکت از مجموعه فعالیت های صورت گرفته مدیریت فعلی مخابرات منطقه گلستان*
نشست صمیمی مهندس ربیعی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و خانم مهندس کاویانی مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گلستان با مهندس شهمرادی مدیر و اعضای شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان برگزار شد
مدیر مخابرات منطقه گلستان در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی با اشاره به وجود یکهزار و 300 نفر پرسنل در مخابرات استان اظهار داشت: طبق استانداردی که خود شرکت مخابرات تعریف کرده ، به ازای هر یکهزار شماره تلفن ثابت باید یک نیرو داشته باشیم ، این در حالی است که با وجود 630 هزار مشترک ثابت در استان میبایستی 600 نیرو باید داشته باشیم اما در حال حاضر بالغ بر دو برابر استاندارد تعریف شده شرکت مخابرات نیرو داریم.
مهندس شهمرادی در این زمینه ادامه داد ، الحمدلله استراتژی مدیریت فعلی شرکت براین مبناست که از این تعداد نیرو فعلی استفاده شود.
به گفته وی طی دو سال اخیر به کمک نیروهای توانمند و متخصص توفیقات و افتخارات خوبی در استان کسب کردیم در این زمینه بلغ بر 40 مورد عنوان” کسب رتبه و افتخار” در کشور داشته ایم یعنی بطور میانگین در هر ماه دو رتبه و افتخار کسب کردیم که در سطح کشوری بی نظیر بوده است.
وی گفت: در شاخص رضایتمندی مشترکین در سال 96 رتبه 5 کشوری را نیز کسب کردیم .
به گفته مهندس شهمرادی ، رسیدگی به شکایات ، راه اندازی کمیته صدای مشترکین ، اهتمام وسرعت دادن به رفع خرابی ها ، افزایش دایری تلفن ثابت ، ارتقاء کیفیت سامانه پاسخگویی 118 و 2020 ، تکریم مشترکین و ارتقاء کیفیت سرویس ها از جمله اقدامات خوبی بود که در جهت رضایتمندی مشترکین صورت گرفت.
مدیر مخابرات منطقه گلستان از کسب رتبه سوم کشوری طی سال 96 در کیفیت شبکه موبایل خبرداد و گفت: ارتقا کیفیت سرویس ها باعث رضایتمندی مشترکین شد.
وی در شاخص رضایتمندی کارکنان هم اظهار داشت : اعتقاد دارم ، همراهی ، همدلی و اتحاد کارکنان موجب موفقیت و رشد و توسعه و بالنگی شرکت می شود.
وی در این زمینه توضیح داد که در سال 96 تعداد 158 نیروی قراردادی کار مشخص که بین 12 تا 15 سال سابقه خدمتی داشتند ، مجوز تبدیل به نیروی رسمی گرفته شد و در حال حاضر 200 نفر از نیروی های قراردادی دیگر در شرکت مخابرات استان مشغول فعالیت هستند که برای این تعداد هم در حال رایزنی و پیگیری می باشیم و به نتایج خوبی نیز رسیدیم .
وی اضافه کرد به جهت اینکه مخابرات منطقه جزو شرکت های هست که باید بفکر سود و زیان و سهام سهامداران باشد، اما با اقدامات فوق الذکری که بیان شد در سال 96 مبلغ پنج میلیارد تومان به هزینه شرکت بابت حقوق و دستمزد اضافه و پرداخت شد.
وی پرداخت بموقع حقوق پرسنل را از دیگر اقدامات این مدیریت طی دو سال اخیر بیان کرد و افزود : طی دو سال اخیر جزو اولین استانهای بودیم که به موقع حقوق و مطالبات پرسنل را پرداخت کردیم.
وی در زمینه پرداخت طلب مطالبات 150 نفر از بازنشستگان از سال 90 وضیح داد که این تعداد بازنشسته بالغ بر 15 میلیارد تومان بابت پاداش ، سنوات و مطالبات از شرکت طلب داشتند که با برگزاری نشست ها و رایزنی با بازنشستگان طی یکسا ل زمانبندی تعریف شده تمامی مطالبات این عزیزان پرداخت شد.
مهندس شهمرادی بابیان این مطلب که 95 درصد بدنه کارکنان شرکت از مجموعه فعالیت های صورت کرفته مدیریت فعلی شرکت راضی هستند افزود: ارتباط نزدیک خودم و مدیران با بدنه کارکنان در شبکه های مجازی و گروهها و استفاده از نظرات ، پیشنهادها و راهکارها در جهت جلب رضایت مندی کارکنان صورت گرفت.
وی گفت: در انتصابات شایسته سالاری را رعایت کردیم و با استفاده از نیروهای توانمند و متخصص زیادی که در شرکت داریم برای 60 الی 70 پست مدیریتی در نظر گرفته شد.
وی سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نیز همکارانی که دارای مشکل و بیمار هستند را از دیگر برنامه های مدیریت خودش جهت رضایتمندی کارکنان بیان کرد و اظهار داشت: ملاقات حضوری سالی 2 الی 3 بار در شهرستان ها با کارکنان از نزدیک صورت گرفته است.
مدیر مخابرات منطقه گلستان در ادامه گفت: در زمینه توسعه و اتفاقات طی دو سال از دیماه 94 تا پایان سال 96 مبلغ 700 میلیاردتومان سرمایه گذاری در استان انجام شد که این رقم از لحاظ ریالی بیش از ابتدای تشکیل استان تا سال 94 بوده است.

وی افزایش تعدادسایت های تلفن همراه ( 3G و4G) از 140 سایت به 547 ، احداث 50 سایت جهت تکمیل پوشش آنتن دهی موبایل شهرها و روستاها، افزایش تعداد مشترکین همراه از یک میلیون و 120 هزار مشترک به یک میلیون و 470 هزار مشترک از دیگر فعالیت های مخابرات منطقه گلستان طی دو سال اخیر بیان کرد.
وی گفت : تمام شهرهای استان و یکهزار روستای استان 700 روستا از اینترنت ثابت و موبایل مخابرات بهره مندند .
به گفته وی سرانه مصرف اینترنت در استان از متوسط کشوری بالاتر است و در حال حاضر در مجموع 105 ترابایت مصرف اینترنت ثابت و همراه از اپراتور همراه اول و مخابرات است که این می تواند یک فرصت و تهدید و آمار خوبی برای مدیران استانی باشد .
مهندس شهمرادی ضمن قدردانی از مهندس ربیعی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در مساعدت و حل مشکلات مخابرات بابیان چالش ها و مشکلات مخابرات منطقه گلستان در زمینه تملک محل احداث سایت ها بعنوان نمونه در سروش جنگل و ملاقاتی گرگان و عدم همکاری برخی ادارات اشاره کرد.
وی گفت: در زمینه تلفن ثابت شاخص ها رشد داشته ایم که 42 هزار منصوبه جدید طی 2 سال اخیر و 17 هزار مشترک جدید اضافه شد و ضریب نفوذ تلفن 2 درصد رشد داشته ایم .
وی از آغاز طرح های ملی در استان خبرداد و افزود : از جمله طرح های ملی فیبر رسانی بود که استراتژی تعریف شد در ارتباط با مشترکین فیبر نوری را به منازل مردم نزدیکتر نماییم که در این زمینه طرح کلیدی” FTTH “در استان اجرا شد که در حال حاضر برای بیش از 25 هزار مشترک در گرگان و گنبد ظرفیت سازی شد و این امکان برای شهروندان فراهم شد که بجای زوج سیم مسی در منازل شون ، فیبر نوری داشته باشند.
وی اضافه کرد : از اواخر سال گذشته که کار بهره برداری این طرح آغاز شد در حال حاضر 300 مشترک فعال” FTTH “در شهر گرگان و گنبد داریم.
وی از دیگر افتخارات مخابرت منطقه را همکاری دو سویه با استانداری گلستان در زمینه فراهم کردن بستر شبکه دولت که در حال حاضر 50 دستگاه اجرایی مجهز به فیبر نوری متصل شدند که یک تعداد از دستگاهها مانده است که با مصوبه جدید و مساعدتی که خواهیم گرفت تلاش می شود طی نیمه اول سالجاری توسط همکاران مخابرات و استانداری این طرح را تکمیل و جزو استانهای باشیم که در کوتاهترین زمان کار را به سرانجام برسانیم.
به گفته وی در زمینه برگزاری انتخابات از افتخارات شرکت به اذعان مسئولین جزو استانهای کم چالش بودیم و از لحاظ کمیتی بیش از 99 درصد شعب اخذ رای امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی بود علیرغم وجود روستاههای دور افتاده و محروم در استان خوشبختانه جزو استانهای پیشگام در این زمینه بودیم که نشان از وجود زیرساخت پایدار و خوب دراستان است که باید توسعه بدهیم.

“محمود ربیعی” معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان در دیدار با اعضای شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان گفت: توقع من بر این است که دستگاه بزرگی همانند مخابرات، همیشه میدان دار اهداف دولت و وزارتخانه باشد.
وی افزود: یکی از شاخصه های اصلی مخابرات، سرعت، زیر ساخت و راه های ارتباطی است و نیاز جامعه این را می سنجد که این خدمات افزایش پیدا کند.
“ربیعی” اظهار کرد: ما در آینده نه چندان دور، عمدتا با سه الی چهار مدل مواجه هستیم که اگر در این راستا دقت نکنیم، یقینا بازی را خواهیم باخت و این باخت برای مخابرات نیست، بلکه برای جامعه است.
معاون استاندار گلستان عنوان کرد: قافل گیری یکی از ابزار مهم دنیای امروز است و دنیا به سمتی در حال رفتن است که شرایط ناهمسانی به وجود آمده و به صورت غیر کلاسیک مدیریت می شود.
وی افزود: عدم قطعیت در کار یکی دیگر از ابزارهای دنیای امروز می باشد و در حدی رسیده است که سونامی تغییر به وجود آمده است.
“ربیعی” تصریح کرد: اگر بخش های مختلف جامعه از این ابزارها بهره نبرند قطعا ضربه خواهند خورد، به خصوص دستگاه هایی که با شبکات ارتباطی دنیا در ارتباط هستند.
معاون استاندار گلستان گفت: دستگاهی مانند مخابرات باید خود را در این تغییر و تحولات بیشتر به روز نماید و بیشتر در این راستا حرفه ای تر عمل کند و باید نیاز مخاطب را برطرف سازد.
وی اظهار داشت: سلایق و درخواست های مردم نسبت به اوایل انقلاب تغییر کرده و این را میتوان در روستاها مشاهده کرد و به عنوان مثال میتوان گفت که در دهه شصت مردم به دنبال زیرساختها یا همان جاده و آب، برق و گاز بودن اما الان خواسته های مردم تغییر کرده و خواهان پارک بازی ، داشتن فروشگاه و امثال اینها هستند.
“ربیعی” با بیان این مطلب که باید از ظرفیت تغییر استفاده کرد و همراه با تغییر قدم برداشته شود، تصریح کرد: فضای جامعه در حدی رسیده است که قبل از آنکه ما منتظر تغییرات باشیم باید قبل از تغییرات، نیاز های جامعه را برطرف سازیم.
معاون استاندار گلستان در پایان تاکید کرد: توانمند سازی نیروها، برگزاری کلاس های آموزشی، بالا رفتن تجربه و به روز شدن اطلاعات نیروها، قطعا موجب آن می شود که دستگاه مخابرات گلستان ارتقاء بیشتری را لمس کند.
این مقام مسئول ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین تقارن این ایام با هفته کارو کارگر، اظهار کرد: توفیق بر این بود با هماهنگی صورت گرفته، در این ایام فرخنده خدمت خانواده بزرگ مخابرات گلستان، حضور به امر برسانم و از زحمات شبانه روزی کارکنان وهمچنین مدیریت محترم مخابرات منطقه گلستان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

خبر مسلم افتخاری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.