یک دندانپزشک ایرانی جایزه مدیریت و نشان شهرت اتحادیه اروپا تصاحب کرد

البرز گلستان /دکتر بهنام شکیبایی  گفت:در گذشته موفق به دریافت جوایز معتبر متعددی از جمله ‘جایزه اول جراحان لثه آلمان’، ‘جایزه نوآوری در علم پزشکی پروفسور یلدا’، ‘جایزه کارل زایس آلمان’ و ‘جایزه کنگره دندانپزشکی میکروسکوپی آمریکا’ شده ام ولی این اولین جایزه بین المللی در حوضه ‘مدیریت اقتصادی’ است که به بنده اهدا شده و برایم بسیار با اهمیت است.

وی افزود: جایزه توسط «ویکتور میهالیچ» رئیس سازمان ‘مدیریت اقتصاد اروپا’ از وین اهدا شد و در این مراسم محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در کرواسی و دیگر اعضای سفارتمان حضور داشتند.

این تقدیر نامه از سال ٢٠٠٣ میلادی هرسال در یکی از پایتخت های اتحادیه اروپا به مدیران صنعتی پیشرو و منتخب در جهان اهدا می شود.

در همایش مذکور که با هماهنگی برند کلینیک ایران و موسسه شهرت برند اتریش EBC*L برگزار شد، ۴۵ نفر از مدیران شرکت های ایرانی از بخش های مختلف و همچنین جمعی از مدیران شرکت های کروات و رییس اتاق بازرگانی زاگرب حضور داشتند.

در این همایش که در محل هتل وستین زاگرب برگزار شد، به بیست شرکت ایرانی از طرف موسسه اتریشی «شهرت برند اروپا» که در اتریش است، جایزه شهرت برند و کیفیت مدیریت اعطا شد.

محسن سلطانی رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران در زاگرب در ابتدای مراسم با تشکر از تلاش های برگزار کنندگان این مراسم گفت:داشتن برند تجاری و گواهی مدیریت تولید از الزامات رقابت و کار اقتصادی در دنیای امروزی است.

وی افزود: شاید بتوان به طور قطع عنوان کرد که بدون داشتن برند مشهور و گواهی کیفیت، شرکت ها و موسسات اقتصادی قابلیت عرضه کالا و خدمات تولیدی شان را حتی در کشور خودشان نیز نداشته باشند زیرا امروز خریدار به کالا و خدمات نام و نشان دار تمایل دارد.

وی همچنین عرضه کالا و خدمات با برند ایرانی در بازارهای خارجی را یک نوع دیپلماسی عمومی دانست که معرف سطح پیشرفت و توسعه یک کشور نزد مردم بازار هدف خواهد بود.

رایزن سفارت کشورمان در کرواسی با اشاره به بسته شدن پرونده پی ام دی در شورای حکام آژانس بینالمللی انرژی اتمی و اجرایی شدن برجام و رفع تحریم علیه ایران ، از شرکت ها ی اقتصادی خواست از فرصتی که فراهم شده برای حضور در بازارهای ایرانی استفاده کنند.

«فرولیح» رییس اتاق بازرگانی زاگرب نیز طی سخنانی در این مراسم با خیر مقدم به مدیران شرکت های ایرانی حاضر در همایش جایزه شهرت برند در زاگرب، ابراز امیدواری کرد که روابط دو کشور در بخش تجاری و بازرگانی گسترش یابد.

دلیل حضور دکتر بهنام شکیبایی در لیست منتخبین سال ٢٠١۵ ،اختراعات وی در زمینه تکنیک های جدید ‘جراحی های میکروسکوپی ایمپلنت’ بوده که ابزار آلات این جراحی ها نیز توسط وی طراحی و در آلمان تجاری سازی شده و تولید می شوند.

همچنین روش استفاده از این ابزارآلات توسط شکیبایی در آکادمی بین المللی زایس در سوییس تدریس می شود.

این تقدیر نامه در ۱۵ سال اخیر به مدیران اقتصادی برتر جهان در ۲۵ کشور و به ۲۱ زبان مختلف اهدا شده است ولی این نخستین بار است که یک دندانپزشک ایرانی موفق به دریافت آن شده است.

بهنام شکیبایی این جایزه را همراه با جایزه ‘شهرت برند سوئیس’ به دلیل ابداعاتش در زمینه ‘جراحی های میکروسکوپی باز سازی استخوان فک و ایمپلنت’ در ۸ سال اخیر و تجاری سازی آنها درعرصه جهانی دریافت کرده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۹:۲۹ ق.ظ

دیدگاه