جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان : برای هدفمند نمودن خواسته بازنشستگان فرهنگی.گلستان نیازمند اتحادیه کانونهای بازنشستگی فرهنگیان می باشد

البرز گلستان /همایش مدیران کانونهای بازنشستگی فرهنگیان استان گلستان با حضور مهندس جعفری مدیر صندوق بارنشستگی سوخته سرایی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش گلریز مدیر خانه مهر و جمعی از مدیران در سالن آموزش و پرورش شهرستان آزاد شهر برگزا رگردید.

در این همایش جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان ابراز داشت: اگر ما امروز به شغل معلمی به عنوان صفت حمیده خداوند افتخار می‌کنیم به دلیل آن است که خود خداوند متعال اولین معلم بشر بوده و تجلی صفات معلمی را در حضرت باری تعالی نظاره‌گر هستیم.

وی افزود:معلمان  بازنشسته ما پرچمداران علم و اخلاق به عنوان دو رکن اساسی جامعه هستند. وی سربلندی جامعه و نظام اسلامی را در امر آموزش و پرورش رادر گرو همت بازنشستگان فرهنگی و مشارکت حقیقی آنها دانست.

رئیس صندوق بازنشستگی گلستان در باره استفاده فرهنگیان از هتل های جهانگردی اعلام کرد: بازنشستگان می توانند از هتل های جهانگردی با ۴۰درصد تخفیف استفاده کنند .و سفرهای کربلا نیز برای بازنشستگان مقرر شد بصورت اقساط انجام گردد.

وی تصریح کرد : در پروتال پایش بازنشستگان فرهنگی می توانند خاطرات دوران معلمی خود را در آن ثبت کنند

مهندس جعفری همچنین تاکید کرد: دولت قبول دارد حق بازنشسته پرداخت نشده است و الان پیشنهاد شدحداقل حقوق  یک بازنشسته یک میلیون ۲۵۰هزارتومان شود

وی ضمن بیان اینکه بازنشستگان خواستار همسان سازی حقوق  دیروز و امروز خود هستند اعلام کرد : ما در گلستان یک اتحادیه خاص فرهنگیان بازنشسته استانی نداریم واگر اتحادیه کانونهای بازنشستگان تاسیس شود کارها هدفدار و هدفمند می شود .

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان سپس ادامه داد: پیشنهاد شد در قانون بودجه امسال  افزایش حقوق بازنشستگان دیده شود.

جعفری ضمن بیان اینکه این دولت از خدمات بازنشستگان به عناوین مختلف دارد استفاده  می کند.و شاغلین با دیدن شما بازنشستگان برای خودشان درس عبرت می شودافزود: اگر  شما عزت واحترام و شرایط اقتصادی داشته باشید شاغلین نیز دلگرم می شوند.

وی همچنین اظهار داشت اخیر رئیس محترم مجلس در دیدار با بازنشستگان فرهنگی اعلام نمودند:باید نسبت به حل مشکلات فرهنگیان و بازنشستگان و حفظ کرامت ایشان اهتمام شود.

وی در خاتمه افزود : در سال۹۳بیش از ۴۸۰۰نفراز بازنشستگان  بجز ۷۰۰نفر از طریق بانک صادرات در استان از سهمیه وام قرض الحسنه استفاده کردند

همچنین در جلسه مشاور مدیر کل آموزش و پرورش سخنانی را در مورد نحوه خدمات دهی به فرهنگیان بازنشسته بیان نمود.

IMG_0493

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۲ ب.ظ

دیدگاه