شایعه جاودانه بودن ولادیمیر پوتین در روسیه

البرز گلستان/شایعه جاودانه بودن ولادیمیر پوتین در روسیه بر سر زبان‌ها افتاده است و طرفداران این نظریه می‌گویند پوتین اکنون بیش از صد سال سن دارد. تصاویری از شخصی کاملا شبیه به ولادیمیر پوتین در سال‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۴۱ منتشر شده است.

putin-definitely-i_3527679b

در ابتدا دو تصویر در شبکه‌های اجتماعی در کنار هم منتشر شدند که این تصاویر به سال های ۱۹۲۰ (۱۲۹۹) و ۱۹۴۱ (۱۳۲۰) باز می گردند و دو سرباز روس را نشان می دهد که شباهتی عجیب و غیر طبیعی به رئیس جمهور کنونی روسیه دارند.

در این میان برخی مدعی شدند تصاویر مذکور، متعلق به رئیس جمهور روسیه است. برخی نیز می گویند ولادیمیر پوتین همان ولاد سوم – ولاد به میخ کشیده شده و یا ولاد دراکولا – است که در سال ۱۴۳۱ متولد شد. برخی نیز مدعی شدند ولادیمیر پوتین “لیزا گرادینی دل جیوکوندو” — زنی که گفته می شود مدل داوینچی برای نقاشی معروف مونالیزا بود — است. آنها مدعی شدند ولادیمیر پوتین از قدرتی برخوردار است که می تواند در زمان سفر کند و در جسم شخصیت های مختلفی ظاهر شود.
ولادیمر پوتین از اوت ۱۹۹۹ تاکنون همواره پست ریاست‌جمهوری یا نخست‌وزیری روسیه را در اختیار داشته است. او متولد ۷ اکتبر ۱۹۵۲ در شهر لنینگراد است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۷ ق.ظ

دیدگاه