نوبخت معاون برنامه ریزی رئیس جمهور: تصویب دولت در دادن اولویت استخدام به فرزندان فرهنگیان

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘محمدباقر نوبخت ‘ عصر سه شنبه درجمع فرهنگیان استان کرمانشاه دراردوگاه شهید باهنر، این مصوبه را اقدام کوچکی ازسوی دولت برای سپاسگذاری از شان ومقام فرهنگیان دانست.

وی افزود : دادن اولویت استخدام به فرزندان فرهنگیان در برابر حق بزرگی که جامعه آموزش وپرورش بر گردن جامعه دارند کارکوچکی است و از آن جا که دولت توجه به فرهنگیان وخانواده های آنان را وظیفه خود می داند این مصوبه را به تصویب رساند.

نوبخت، یکی دیگر ازاقدامات دردست دولت راحل مشکل اشتغال وبیکاری عنوان وخاطرنشان کرد: دولت به صورت جدی درصدد است تا مسئله اشتغال جوانان را بهبود بخشیده و شرایط بهتری را برای آنها فراهم کند.

وی همچنین با تاکید براینکه دولت همواره به دنبال حل مشکلات فرهنگیان است، خاطرنشان کرد: درهمین راستا درآخرین روزهای سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریال به آموزش وپرورش تزریق شد تا بخشی ازمطالبات فرهنگیان پرداخت شود.

معاون برنامه ریزی ونظارت راهبردی رییس جمهوری درادامه به سفر رییس جمهور به نیویورک برای شرکت دراجلاس سالانه سازمان ملل اشاره کرد وگفت: با رفتارهای گروهک های مختلف تروریستی که به اسم اسلام دست به جنایت زده اند، کار آقای روحانی بسیار سخت است چرا که ایشان باید در این نشست چهره واقعی اسلام را نیز به نمایش بگذارد.

نوبخت یادآور شد: دراین اجلاس همچنین رییس جمهوری و وزیر امور خارجه باید ازحقوق ملت ایران دربرابر گروه ۱+ ۵ دفاع کنند تا با یاری خداوند متعال به یک توافق جامع دست یابند وکم کم بساط تحریم ها برچیده شود.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی درروزهای سخت وحساسی قرار دارد، خاطرنشان کرد: تحریم های ظالمانه دشمنان مقداری کار را بر ملت ایران سخت کرده است اما همین ملت نشان داده که درسختی ها تا چه اندازه مقاوم است واین مقاومت را در دوران دفاع مقدس هم بخوبی نشان دادند.

نوبخت اظهارداشت: با وجود مشکلات فراوان اعتبارات عمرانی استان ها صد در صد تخصیص یافت وسعی شد تا حقوق کلیه کارمندان دولت نیز سرموقع پرداخت شود.

وی درپایان به خاطرات دوران حضور خود به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش و معلم دراستان کرمانشاه درسال ۶۵ اشاره کرد وگفت:من درهر پست و جایگاهی که باشم قبل از همه چیز خود را یک معلم می دانم و به آن افتخار می کنم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۹ ق.ظ

دیدگاه