آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در شورای اداری استانداری:دولت وعده آسان کردن فضای کسب و کار را انجام بدهد

البرز گلستان / جلسه شورای اداری استانداری گلستان امروز با حضور الستاندار و معاونین وی و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و مدیران اجرائی استان در سالن شماره استانداری برگزار گردید.

.ر این نشست  آیت‌الله  نورمفیدی ضمن تشکر از تیم  مذاکره کننده با بیان این که بزرگترین مشکل  کشور اقتصادی است اظهار داشت :شرایط بعد از برجام شرایط خوبی بوجود آمده است   ظاهراً پرونده PMD ما بسته‌شده است و امیدواریم تحریم‌ها یکی پس از دیگری برداشته شود

وی افزود:تولید باید مبتنی بر سرمایه و سرمایه گذار وسرمایه‌گذاری باشد.

آیت الله نورمفیدی افزود: اگر می‌خواهیم کشور به جایی برسد راهی جز اینکه وارد فضای کسب‌وکار شویم نداریم و اگر در این مسر کارها به صورت علمی اجرا و عملث نکنیم، نتیجه نمی‌گیریم.

وی با تشکر از تیم مذاکره‌کننده ایران در جریان مذاکرات هسته‌ای، تصریح کرد: این مشکلات حل شد و بهانه هایی که تاکنون علیه ما گفته می‌شد از آن‌ها گرفته شد و حالا ما هستیم که چطور برخورد کنیم.

امام جمعه گرگان با بیان این که در تعابیر اسلامی ثروت هم خوب و هم بد ذکرشده است، بیان کرد: در غرب ثروت مطلقاً خوب و در شرق مطلقاً بد است اما در اسلام خوب یا بد بودن ثروت بستگی به نگاه انسان دارد.

آیت نورمفیدی تصریح کرد: اگر نگاه سرمایه و ثروت به منافع شخصی باشد بد است اما اگر نگاه خدمت به جامعه و کشور و راه خدا باشد خوب است.

وی گفت: در برخی کشورها سرمایه‌داری برای خدمت به جامعه است و بهترین سبیل الله خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان در خاتمه بیان داشت : دولت وعده آسان کردن فضای کسب و کار را انجام بدهد

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۰۵ ب.ظ

دیدگاه