تاکید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به رانندگان :در صورتی که سفر ضرورت ندارد از سفر در این ایام بخصوص در شب خودداری کنند

البرز گلستان/مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با توجه به برودت هوا و ریزش باران و احتمالا برف در ارتفاعات از اواخر امروز سه شنبه در استان، گفت: رانندگانی که قصد تردد از محورها بویژه محورهای کوهستانی استان را دارند، حتما ملزومات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس “علی بخش رستمی” در گفت و گویی خبری به رانندگان تاکید کرد که در صورتی که سفر آنها ضرورت ندارد از سفر در این ایام بخصوص در شب خودداری کنند.
به گفته وی، در صورت سفر نیز حتما از قبل از طریق تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و مرکز مدیریت راه های استان به شماره ۵-۰۱۷۳۲۲۲۳۱۳۱ در طول شبانه روز و به صورت آن لاین از شرایط جوی حاکم بر محورهای ارتباطی استان مطلع شوند.
این مقام اجرایی گلستان همچنین از رانندگان خواست که با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و توجه به توصیه های پلیس راه و راهداران، سفری ایمن را برای خود و همراهان فراهم سازند.
رستمی خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان از عصر امروز شاهد بارش باران در پایین دست و احتمال بارش برف در ارتفاعات استان خواهیم بود.
به گفته وی، هم اکنون نیز مشکلی در طول راه های استان وجود ندارد و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.
از مجموع پنج هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی استان گلستان، یکهزار و ۹۰۰ کیلومتر آن برفگیر است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۸ ب.ظ

دیدگاه