- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

احمدی دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران : اجرای طرح همسفران خورشید توسط هلال احمردر خدمت به زائران پیاده رضوی

تقدیر دبیرکل جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات مطلوب به زائران پیاده رضوی

البرز گلستان /دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: روند مطلوب خدمات رسانی به زائران پیاده رضوی طی روزهای پایانی ماه صفر در خراسان رضوی قابل تقدیر است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی، علی اصغر احمدی با بیان اینکه طبق سنت حسنه سالهای اخیر در ایام سوگواری و عزاداری پایان ماه صفر، زائران پیاده از جای جای کشور به سمت مشهدالرضا(ع) حرکت می کنند، اظهارداشت: به منظور خدمت رسانی، جمعیت هلال احمر با مرکزیت هلال احمر خراسان رضوی اقدام به اجرای طرح همسفران خورشید و خدمت به زائران کرده است.
وی افزود: در چارچوب این طرح با استقرار پایگاه‌های امداد در جاده های منتهی به مشهد مقدس، خدمات متعدد امدادی به زائران پیاده رضوی ارائه می شود.
به گفته دبیرکل جمعیت هلال احمر، این طرح با همکاری نیروی انتظامی، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و با محوریت استانداری خراسان رضوی در کنار نیروهای امداد و نجات هلال احمر این استان در حال اجرا است.
وی با تاکید بر اینکه برای اجرای طرح همسفران خورشید روزانه ۵۰۰ نیروی کادر، پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر به زائران پیاده رضوی ارائه خدمت می کنند، یادآور شد: عوامل امدادی هلال احمر با بکارگیری بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس و تعداد زیادی خودروهای امدادی با مشارکت شماری از استان‌های کشور در حال اجرای عملیات امدادرسانی و خدمات دهی به زائران پیاده رضوی به بهترین شکل ممکن هستند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید هوایی از محورهای منتهی به مشهدمقدس، آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران پیاده رضوی را مورد بررسی قرار داد.
پیش بینی می شود، در ایام پایانی ماه صفر ۳۰۰ هزار زائر پیاده از نقاط مختلف خراسان رضوی و دیگر مناطق کشور وارد مشهدمقدس شوند.

0 [1]
0 [1]