دکترخاکی فرماندار شهرستان گرگان: توسعه را از لایه های پنهانی شهرستان آغاز و با عزمی جدی پای کار بیاییم

نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان در روستای قزاق محله از توابع بخش مرکزی گرگان برگزار شد.

البرز گلستان/روز جاری نهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان با حضور”دکتر خاکی” فرماندار گرگان ،”سید احمد حسینی”دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ،مدیران کل و مدیران شهرستان عضو ستاد در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای قزاق محله برگزار گردید

وی افزود: اگربه دنبال توسعه در همه نقاط شهرستان هستیم، ابتدا باید در لایه های پایین و پنهانی شهرستان این اقدام صورت بگیرد.

دکترخاکی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی تفاوتی در نوع خدمت رسانی به مردم وجود ندارد، اظهار کرد: زاویه دید ما باید منطبق بر نگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت تدبیر و امید باشد و هیچ تفاوتی بین کودکان، بزرگسالان، مرد و زن در نوع خدمت رسانی نباید وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر بهسازی نقاط خطرآفرین و آسیب پذیر شهری بیان کرد: واقعیت های ملموس و آشکار را نمی توان انکار کرد و اگر می خواهیم نوجوانان به سمت تحصیل و جوانان به سمت اشتغال بروند باید اساس آن را فراهم کنیم.

وی از اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر به عنوان مهم ترین وظیفه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان نام برد و خاطرنشان کرد: بخش های زیادی از اتفاقات منطقه به خدمات رسانی نامطلوب و با تاخیر مربوط می شود.

فرماندار گرگان تصریح کرد: مناطق آسیب پذیر زیادی در سطح شهرستان گرگان وجود دارد که عوامل و مولدهای ایجاد خطر باید شناسایی و برای تقویت عوامل محافظت کننده تدبیر لازم درنظر گرفته شود.

خاکی بیان کرد: نگاه ما این است که پایه توسعه را از لایه های پنهانی شهرستان آغاز کنیم و با عزمی جدی پای کار بیاییم و از فردا شاهد تحول در دو روستای قزاق محله و قلعه محمود باشیم.

فرماندار تأکید کرد: اجرای کلیه برنامه های مدون شده برای دستگاه های اجرایی الزامیست ومن باید روند توسعه و تحول در روستاهای قزاق محله و قلعه محمود از فردا بطور عینی مشاهده نمایم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۷ ب.ظ

دیدگاه