خادم معاون وزارت ورزش و جوانان:هماهنگی بین مدیران گلستان و هئیت های ورزشی درحوزه تلفیق بین ورزش وعلم می تواندپایلوت خوبی برای کشورباشد

خادم معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان :هئیت ها بدنبال جذب اسپانسر و خیرین باشند

البرز گلستان  : امیررضاخادم معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در نشستی با حضور رحمانی مدیر کل هماهنگی استانها و دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان  و جامعه ورزش گلستان حضور پیدا کردند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ابتدا اظهار کرد:هرهفته در استانها بدنبال بررسی و ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان هستیم  و فرمهای را در حدود ۴ ماه قبل ارسال نموده ایم و کلیه استانها را ارزیابی وبررسی می کنیم .

وی ضمن اعلام رضایت از عملکرد دکتر طیبی بعنوان مدیر ورزش و جوانان گلستان اظهار داشت : دکتر طیبی و همکاران  ایشان واداره کل و هئیت هایک همکاری خوبی دارند بخصوص در حوزه تلفیق بین ورزش وعلم  و شاهد طرحهای خوبی بین آموزش و پرورش و دانشگاهها  میباشیم که در دست اجرا دارند ومی تواندپایلوت خوبی برای کشور باشد

امیررضاخادم در این نشست اظهار کرد:فرم ارزیابی در هر استان بررسی می‌شود و بقیه در جریان فعالیت‌های ورزشی اداره کل قرار می‌گیرند و ادارت کل نیز در جریان نکات و مسائل مدنظر وزارت ورزش قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه سهم هرهئیت ورزشی در حدود۲۵۰هزار تومان بیشتر نمی شود از مدیران هئیت ها و جامعه ورزشی خواستار حفظ و جذب و نگهداری خیرین  شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان از اولویت های سازمان ورزش و. جوانان را جذب منابع نامید ودر باره بودجه عمرانی وزارت ورزش و جوانان اعلام نمود: کل بودجه عمرانی وزارتخانه در سال ۹۴ ۵۰۰میلیارد تومان دیده شده است که فقط ۲۰درصد آن به جهت مشکلات مالی و تحریمها محقق شده است.

وی از جامعه ورزشی خواست که منتظر منابع دولتی نباشید و هئیت ها بدنبال جذب اسپانسر و خیرین باشند.

IMG_0372

IMG_0378

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰ ق.ظ

دیدگاه