ربیعی معاون استاندار و رئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان:نمادیک حکومت دینی مساجد و مناره ها هستند

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان دومین جلسه برگزاری اولین اجلاس استانی نماز امروز در ساختمان شماره ۳استانداری با حضور مهندس ربیعی معاون نیروی انسانی استاندار گلستان فضیلت مدیر کل ارشاد و قاسم محمدی دبیر اجرایی اجلاس نماز و مدیران دستگاههای اجزائی برگزار گردید.

در این جلسه ربیعی معاون استاندار گلستان و رئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان ضمن اهمیت بحث ترویج نماز بعنوان یک امر دینی که همه مکلف به انجام آن هستندتاکید کرد : باید بخش اجرایی و اداری این امر مهم دینی تقویت و ترویج شود

وی درادامه افزود : باید در امر نماز به زیر ساختها  از جمله نمازحانه های بین راهی و مساجد و مسافرین که نیاز به اجرای فریضه نماز دارندتوجه شود ودر سطح منطقه به آن کمک شود .

ربیعی در ادامه خاطر نشان کرد: در این ۳دهه نماز خانه ها و مساجد خوب ساخته شده است و به جای مساجد قدیمی الان مساجد بزرگ و با امکانات خوب ساخته شده است

رئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان افزود: ساخت مساجد حداقل با ۹۰درصد پولهای غیر دولتی ساخته می شود . ونماد یک حکومت دینی همین مساجد و مناره ها هستند.

ربیعی معاون استاندار گلستان و رئیس دبیرخانه اوّلین اجلاس استانی نمازگلستان با تاکید بر کیفیت برگزاری خوب اولین اجلاس نماز در سطح استان از مدیران خواست حضور فعال در قسمت های مختلف داشته باشند تا این اجلاس که در نیمه اول دی امسال با حضور نماینده ولی فقیه و واستاندار گلستان و و یک سخنران کشور در گلستان برگزار می گردد تاثیر گذار باشد.

در ادامه این جلسات هر یک از مدیرا ن دستگاههای اجرایی در باره نحوه خدمات رسانی به این اجلاس نقطه نظرات خود را بیان کردند.

IMG_0332

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷ ب.ظ

دیدگاه