ربیعی معاون استاندار گلستان در همایش مدیران صندوق بازنشستگی: سازمان بازنشستگی باید سهم خودرا ازافق خوبی که درگردشگری باز شده بگیرد

ربیعی معاون  استاندار گلستان :زیر ساخت گردشگری در کشور باید به گردشگری داخلی بپردازد

به گزارش سرویس بازنشستگی گروه خبر البرز گلستان همایش روسای کانونهای بازنشستگی استانهای مازندران و گلستان باحضور ترابی معاون مالی اداری سارمان بازنشستگی کشور ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان و جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان  و مهندس قریب و قهرمانی از مدیران شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی ومدیران کانونونهای بازنشستگی این استان با محوریت اجرای سفرهای زیارتی و سیاحتی در سالن خانه مهر گرگان برگزار گردید .

ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان طی بیاناتی اظهار داشت : در نظام مدیریتی جهانی امروز با نگاه اقتصادی نسبت به گردشگری در دنیا به ان توجه شده است .

وی افزود: گردشگری و اقتصاد گردشگری رادر بین اقتصاد فعال جهانی می دانند  و در نگاه امروز گردشگری صنعتی است که از یک اقتصاد پویا و دارای ارزش افزوده بسیار بالائی  برخوردار است .

ربیعی تاکید کرد: در دولت دکتر روحانی با نگاه تنش زدائی بین المللی باعث حضور سفر خیلی از گردشگران جهانی به ایران شده است.

وی تصریح کرد:در گردشگری افق بسیار خوبی باز شده است و سازمان بازنشستگی باید سهم خود را از این عددبگیرد.

ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان افزود : جوامعی خوشبخت است که آدمهای خوشبخت داشته باشد و دولتهای موفق هستند ه شهروند موفق داشته باشند.

وی با بیان تعریف انواع گردشگری  فرهنگی و آموزشی و سیاحتی و تفریحی بیان داشت :همه اینها تعریف شده است .

ربیعی ضمن تاکید براینکه :زیر ساخت گردشگری در کشور باید به گردشگری داخلی بپردازد.اظهار داشت :ما باید به تولید داخلی اکتفا کنیم و محور حرکت ما به درون باشد نه بیرون

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان سپس  اعلام کرد:خط سیر گردشگری باید اصلاح شود و گردشگری داخلی باید اصل باشدودر ساختار طراحی شده در بحث تور و گردشگری باید رعایت کنیم و ما ادعا بزرگتری در دنیا را داریم

و ی تاکید کردسازمان بازنشستگی و گردشگری می تواند در این کار بزرگ  کمک کند و نقش ویژه ای را ایفا کند.

ربیعی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان در خاتمه بیان داشت : استانداری گلستان حاضر به حمایت از سفرهای ارزان قیمت با کیفیت بالا برای بازنشستگان عزیز را دارد.

IMG_0295

IMG_0294

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۵ ب.ظ

دیدگاه