حجت الاسلام والمسلمین لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت گلستان: ۱۲ شورای خیرین سلامت در استان شکل گرفته که حدود ۱۰۰۰نفر عضو دارد.

در همایش خیرین سلامت کلاله اعلام شد.

خیّرین در کلاله تاکنون ۲۳۸میلیون تومان وجه نقد در عرصه سلامت شهرستان کمک کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان در گفتگویی اعلام کرد: تاکنون ۱۲ شورای خیرین سلامت در استان شکل گرفته که حدود ۱۰۰۰نفر عضو دارد.

وی گفت: خیرین سلامت استان طی ۵ سال گذشته بیش از ۹میلیارد تومان برای موضوع سلامت و بهداشت با خرید تجهیزات و ساخت اماکن بهداشتی درمانی هزینه کرده اند.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان ادامه داد : خیّرین در کلاله از زمان تشکیل شورای خیرین سلامت شهرستان ۲۳۸ میلیون تومان وجه نقد و بیش از یک میلیارد تومان زمین برای توسعه سلامت و بهداشت مردم کمک کرده اند .

حجت الاسلام لیوانی گفت:به زودی عملیات اجرایی مرکز بهداشتی درمانی در روستای گرگاندوز به مساحت حدود ۴۵۰ متر مربع با مشارکت خیرین ایرانی مقیم آمریکا با تلاش مهندس علی یونس سینکی احداث می شود.

وی در ادامه به موضوع احداث بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی گرگان هم اشاره کرد و گفت: مردم خیّر و نیکوکار جلین ۱۲ هکتار برای احداث این بیمارستان آماده کرده اند که با تحویل آن به دانشگاه علوم پزشکی استان عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۵ ب.ظ

دیدگاه