مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان درافتتاح جمعیت طرفداران ایمنی راهها دراستان: تصادفات باعث خسارتهای عظیم اقتصادی واجتماعی و چالش بزرگ فراروی رشد و توسعه کشور

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان مراسم افتتاحیه دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها استان گلستان همزمان با هفته ایمنی راهها امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات محیط زیست با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و استاندارد  و حمل و نقل و پایانه ها و مهندس مصدقی مدیر راهداری استان و مدیران ارشد استانی و نیروهای نظامی و انتظامی و بخارائی رئیس جمعیت ایمنی راههای کشور و همراهان وی انجام گردید .

ذر  ابتدا این همایش مهندس میقانی مدیر کل حمل ونقل پایانه های استان با بیان این نکته که تصادفات  فاجعه ای بی صدا و خاموش می باشد که در کشور هر ساعت تقریبا ۲نفر فوتی و ۳۵ نفر مصدم تحویل جامعه می دهد اظهار داشت : خسارتهای عظیم اقتصادی و اجتماعی  که چالش بس بزرگ فرا روی رشد و توسعه کشور قرار دارد.

مهندس میقانی افزود: فقط کافیست بانگاهی  ببینیم روزانه چه سرمایه عظیم انسانی از دست می رود.

وی تاکید کرد : بایک حساب سرانگشتی و نگاهی به میانگین سن متوفیان حدود ۳۴۰هزار سال عمر سپری نشده از بین می رود و در این میان هزاران نیروی کار مولد از بین می رود.

مهندس میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان همچنین  بیان داشت : ما با این پرسش روبرو هستیم که چه باید کرد ؟ ایا وقت آن نرسیده که طرحی نو در اندازیم و همتی بایسته از خود نشان بدهیم .

وی درخاتمه در باره افتتاح این جمعیت در سطح استان اظهار داشت : امروز قرار است اتفاقی بیافتد و نهالی کاشته شود  که نیاز به همت دارد و قرار شد جمعیت طرفدارن ایمنی راهها کشور در استان با همت همه ایجاد شود.

IMG_0231

IMG_0226

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه