- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهندس نصیری ‌مدیرعامل شرکت برق گلستان درجشنواره شهیدرجایی استان خبرداد:واگذاری فروش وخدمات پس ازفروش انشعاب به بیش از۱۵۰دفترپیشخوان دولت درسراسراستان

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان مراسم تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال ۱۳۹۳با عنوان جشنواره شهید رجایی صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور صادقلو استاندار ربیعی معاونت نیروی انسانی پیش قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی برگزار گردید .

مهندس علی اکبر نصیری، ‌مدیرعامل شرکت در مصاحبه ای از علل موفقیت این موفقیت اظهار کرد:  انجام فعالیتهای برجسته ای همچون واگذاری فروش و خدمات پس از فروش انشعاب به بیش از ۱۵۰ دفتر پیشخوان دولت در سراسر استان گلستان، مکانیزه نمودن تمامی مدیریت ها به سیستم اتوماسیون اداری ، سیستم جامع مالی اداری و سیستم جامع مشترکین و در نتیجه اجرای طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع و نیز پاسخگو بودن به مخاطبان و اطلاع رسانی به آنها از دلایل موفقیت در این جشنواره می باشد.
مهندس نصیری همچنین در پیامی به کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ابراز داشت: به لطف خدا در ارزیابی دستگاه های استانی بار دیگر به عنوان دستگاه برتر انتخاب شدیم. این انتخاب ماحصل لطف خداوند و همت و تعهد تک تک شما همکاران عزیز بوده است. ضمن عرض تبریک انشاءا… همواره سربلند و سرافراز باشید.

همچنین در لوح تقدیری که به امضای حسن صادقلو استاندار خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان صادر شده است آمده است:
جناب آقای نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان:
نظر به اینه آن سازمان با تدبیر جنابعالی و همراهی کارکنان پرتلاش به عنوان یکی از ۵ دستگاه برتر استان در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی در سال ۱۳۹۳ انتخاب شده است این لوح سپاس به منظور ارج نهادن به تلاش های جنابعالی و مجموعه همکاران محترمتان تقدیم حضور می گردد.

مهندس پیشقدم رئیس سازمان مدیر یت برنامه ریزی گلستان دز باره نفرات برتر این جشنواره  اعلام کرد: براساس شاخص‌های عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان رتبه نخست و ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، نوسازی و تجهیز مدارس، آب و فاضلاب شهری و شرکت توسعه نیروی برق استان رتبه دوم تا پنجم را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در شاخص‌های اختصاصی، ادارات کل تأمین اجتماعی و ثبت احوال گلستان حائز رتبه‌های بر‌تر شده و در محورهای دولت الکترونیک، مدیریت منابع انسانی و صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری به ترتیب ادارات بیمه سلامت، ورزش و جوانان و اداره کل زندان‌های استان رتبه‌های بر‌تر را کسب کردند

0 [1]
0 [1]