دکترحسینی مدیر کل بیمه سلامت گلستان در جشنواره شهید رجائی استان:محور کار ما بجای مردم دیتا رفت آمد کند .

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان مراسم تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال ۱۳۹۳با عنوان جشنواره شهید رجایی صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور صادقلو استاندار ربیعی معاونت نیروی انسانی پیش قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی برگزار گردید .

در این جلسه از مدیرکل بیمه سلامت استان در شاخص هوشمند سازی نیزتقدیر و تشکر کردند.

دکتر حسینی در باره علت موفقیت خود در این راستا اظهار کرد: ما در محور دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری  در سطح استان اوّل شدیم .

و ی ادامه داد: محور ما این بود که در واقع بجای مردم  دیتا رفت آمد کند بین خودشان و دستگاهها.

دکتر حسینی تصریح کرد: در دولت جدید در سال۹۳ نزدیک به ۱۸۷ هزار نفر مردم استان دربیمه سلامت شرکت کردند .و به بیمه پیوستند بدون آنکه مراجعه ای داشته باشند و فقط در سایت ثبت نام کردند.

وی افزود : کلیه عملیات تحویل دفترچه درمان به صورت انترنتی  عمل شده و در نهایت در مرحله آخر از طریق پیامک اعلام گردید که دفترچه های درمان خود را از کدام پیشخوان تحویل بگیرند.

مدیر کل بیمه سلامت گلستان  در باره تاییدیه داروهای داروخانه اظهار کرد: تاییدیه های داروها نیز به صورت انترنتی از محل داروخانه ها انجام می شود و اگر سقف مورد نظر بالاتر باشد دیگر نیازی به مراجعه به دستگاههای ذیربط نیسیت و از همان مکان می توانند تاییدیه را از دستگاه  بگیرند.

دکتر حسینی تعدا پیشخوان های موجود در استان را ۲۰دفتر اعلام نمود و ابراز داشت: در هیچ شهرستانی ما بدون دفتر پیشخوان جهت ارائه خدمات نیستیم و اگر جاهای نتوانستیم قرارداد ببندیم  در آنجا امکانات کافی نبوده است .

در خاتمه در این جلسه از مدیرکل بیمه سلامت استان در شاخص هوشمند سازی ومدیر کل منابع طبیعی استان، مدیر کل اقتصاد و دارایی، مدیر کل نوسازی مدارس، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری و مدیر عامل توزیع برق به عنوان رتبه های اول تا پنجم جشنواره شهید رجایی استان در شاخص های عمومی و اختصاصی تقدیر شد.

لازم به ذکر است از مدیر کل تامین اجتماعی و ثبت احوال استان در بخش شاخص های اختصاصی و نیز از مدیر کل ورزش و جوانان در شاخص سرمایه انسانی، مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی در شاخص صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و  قدردانی شد.

IMG_0166

1447579760_dsc_3500

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۴۴ ق.ظ

دیدگاه