رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان خبرداد:امضای قراردادمدیریت ونظارت براجرای احداث موزه روستای شمال شرق خزراستان

به گزارش سرویس خبر گروه خبر البرز گلستان  در راستای نظارت واجرایی شدن ایجاد موزه میراث روستایی دراستان گلستان، قرارداد فی مابین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و پژوهشکده تحقیقات کاربردی فرهنگ ایرانی ـ دانشگاه تهران در دفتر سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان منعقد شد.

این قرارداد با حضورحسین پیش قدم، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و دکترمحمود طالقانی، نماینده پژوهشکده تحقیقات کاربردی فرهنگ ایرانی و ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی گلستان به امضاء رسید.
پیش قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی گلستان در باره  این قرار داد اظهار نمود: قرارداد مدیریت و نظارت بر اجرای احداث موزه روستای شمال شرق خزر با اتکال به خداوند منان امضا گردید.

پیش قدم در ادامه افزود:ضمن اینکه این اعتبار به سختی و با توجه به محدودیت اعتبارات بیش از حد استانی مهیا گردیده امیدواریم منشا خیر و برکت و توسعه گردشگری استان باشد

وی سپس متذکر شد:این موزه به تنهای نمی تواند تاثیر گذار باشد و باید در کنار مواردی همچون دیوار گرگان و zheo park و جزیره آشوراده و مناطق دیدنی همچون ابشارهای استان و منابع طبیعی استان بصورت یک پکیج دیده شود تا نسبت به ماندگاری ییش از ۳ روز مسافران بارگاه امام هشتم را در استان داشته باشیم.

پیش قدم، رییس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان در خاتمه تصریح داشت : دراین  طراحی مقرر گردید حداقل دو مجتمع اقامتی سبز و کم هزینه دیده شود

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱ ب.ظ

دیدگاه