مدیربسیج رسانه استان گلستان خبرداد:برگزاری اختتامیه جشنواره شهدای غواص و مدافعان حرم گلستان در ۴ آذر ماه در هفته بسیج

به گزارش سرویس بسیج گروه خبر البرز گلستان علی محمد جعفری در نشست خبری با موضوع اختتامیه جشنواره رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان که در محل سازمان بسیج رسانه گلستان اظهارکرد: بسیج رسانه گلستان دو سال است که فعالیت خود را در استان گلستان شروع کرده و در این مدت به دنبال تثبیت جایگاه رسانه بوده است .

وی با اشاره به اینکه مسئول دفتر بسیج رسانه گرگان در مراسم اختتامیه جشنواره شهدای غواص معرفی خواهد شد ، گفت: یکی از برنامه های بسیج رسانه گلستان افتتاح کانون ودفاتر بسیج رسانه در شهرهای مختلف استان در هفته بسیج است .

جعفری افزود : بسیج رسانه انجمن های تخصصی را برای فعالیت اهالی رسانه سازماندهی خواهد کرد و بناست فعالیت خبرنگاران و رسانه ای ها در بسیج رسانه در این حوزه فعالیت شود.

رئیس بسیج رسانه استان گلستان به برگزاری تور رسانه‎ای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در راستانی آشنایی و ترویج طرح‎ های اقتصاد مقاومتی تور رسانه‎ای در نخستن روز آذر ماه از طرح‎های اقتصاد مقاومتی در استان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: تا کنون صدور کارت در بسیج رسانه گلستان نداشتیم و کارت‎های عضویت اعضای بسیج رسانه در هفته بسیج صادر خواهد شد .

جعفری با بیان اینکه جشنواره شهدای غواص و مدافع حرم گلستان در ۴ آذر ماه در هفته بسیج برگزار می شود ، افزود : این جشنواره در راستای کنگره ۴ هزار شهید که در سال ۱۳۹۵  برگزار خواهد شد قرار دارد و این نخستین برنامه‎ای بود که از سوی بسیج رسانه شهرستان گرگان ساماندهی شده است.

رئیس بسیج رسانه گلستان گفت : دوره خبرنگاری با محوریت بسیج رسانه در سه سطح نیروهای مبتدی ،مقدماتی، تخصصی و پیشرفته برای اهالی رسانه گلستان برنامه ریزی شده و احتمالا این دوره در آذر ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار یکی از شهدای گلستان به عنوان شهید شاخص کشور شناخته شده است ، افزود : از شورای شهر گرگان توقع این می رود تا نام این شهید را بر یکی از پروژه های گرگان قرار دهند تا جایگاه شهداء و نام آنها و راه این عزیزان در جامعه توسعه یابد.

جعفری در ادامه گفت: ۲ پروژه برای نامگذاری به شورای شهر پیشنهاد شد که در جلسه شورای شهر قول هایی داده شده ولی هنوز از کمیسیون نامگذاری خروجی نداشته است .

وی ادامه داد: تا افتتاح این پروژه ها زمانی باقی نمانده است و جا دارد که شورای شهر در این خصوص تلاش بیشتری داشته باشد تا نام شهید روحانی فرد بر روی یکی از این دو پروژه ناگذاری شود .

مسئول بسیج رسانه استان گلستان گفت: روز ۲۱ دی ماه که روز شهادت شهید رهبر یکی از شهدای رسانه کشور است به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده است که این شهید بزرگوار نقش زیادی در دفاع مقدس داشته و در عملیات کربلای ۵ شهید مفقود الاثرذ شده است.

همچنین در این نشست رعیت  دبیر جشنوراه رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان کرد : تعداد این آثار حدود ۴۰۰ اثر است که در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است و امیدواریم داوران تا پایان هفته آینده نتایج را به ما اعلام کنند .

رعیت در ادامه با بیان اینکه اختتامیه ساعت ۸٫۳۰ صبح روز ۴ آذر ماه همزمان با روز استکبار ستیزی در هفته بسیج رگزار خواهد شد ، گفت: سعی داریم مراسم اختتامیه را با حضور خانواده شهدای غواص و مدافع حرم و همچننین رزمندگان و جانبازان غواص استان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار نمائیم.

دبیر جشنوراه رسانه ای شهدای غواص و مدافع حرم گلستان افزود: این بیشترین آثار ارائه شده به جشنواره شهدای غواص در حوزه عکس و کمترین آثار در حوزه مقاله بوده است .

وی با اشاره به اینکه آثار درج شده در فضای مجازی بیشترین سهم آثار را داشته است ، اذعان داشت : در هر بخش از سه نفر و در مجموع ۵۷ نفر به صورت نقدی و با لوح و تندیس جشنواره تقدیر خواهند شد .

IMG_0108

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۰۶ ب.ظ

دیدگاه