معاون سیاسی وامنیتی استانداری گلستان درکارگروه اجتماعی:بایدبا فرهنگ سازی جوانان را از خانه‎ها به میادین فرهنگی و ورزشی بکشانیم

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان عنوان کرد:مبارزه با اعتیاد نخستین اولویت گلستان در مسائل اجتماعی
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان گفت: بیش از ۲۵ آسیب در سال ۱۳۹۴ در گلستان مورد ارزیابی قرار گرفته است و اعتیاد یکی از نخستین اولویت‎های ما به شمار می‎رود که در شورای تامین در حال پیگیری است.
به گزارش سرویس سیاسی و اجتماعی گروه خبر البرز گلستان  علی اصغر طهماسبی عصر امروز در چهارمین کارگروه اجتماعی استان گلستان اظهار کرد: امروز در زیر سایه انقلاب اسلامی توانستیم تهیدات نظامی و سایبری را پشت سر بگذاریم و امروز در حال پشت سر گذاشتن تهدیدات مردم محور هستییم.
وی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد قرار داشت و شش قطنامه بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران صادر شده بود و تظام توانست با هدایت‎های مقام معظم رهبری از این تهدیدات مردم محور عبور کند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در برابر آسیب‎های اجتماعی امروز ارگان‎ها و نهادهای دولتی نباید جزیره‎ای عمل کنند و باید با تلاش جمعی آسیب‎های که امروز جامعه اسلامی می‎تواند از چهره زیبای استان گلستان بزداید را برطرف کند.
طهماسبی با بیان اینکه ماهوراه، طلاق و اعتیاد معضلاتی است که امروز در جامعه شیوع دارد، ابراز داشت: رسانه‎ها نباید در مسائل اجتماعی نکات ناامید کننده را اشاعه دهند.
وی بیان داشت: ۷۵ درصد جامعه بانوان ما چادری هستند و نباید به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد با عکس گرفتن از فردی بی‎حجاب خاطر علما و مقام معظم رهبری را مکدر کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه آسیب‎های اجتماعی در همه کشورها وجود دارد، گفت: در ۲۲ سال گذشته تنها در کشور ۲۵۰ کاربر اینترنتی داشتیم و امروز در جمهوری اسلامی ایران بیش از ۵۳ میلیون کاربر اینترنتی وجود دارد.
طهماسبی ادامه داد: این در حالی است که متوسط استفاده از اینترنت در دنیا ۵۰ درصد است و اما در جمهوری اسلامی ایران ۷۷ درصد مردم کاربر اینترنتی محسوب می‎شوند و در این مسیر باید کاربران جوان را دریابیم.
وی با بیان اینکه باید با فرهنگ سازی جوانان را از خانه‎ها به میادین فرهنگی و ورزشی بکشانیم ، تصریح کرد: بیش از ۲۵ آسیب در سال ۱۳۹۴ در گلستان مورد ارزیابی قرار گرفته است و اعتیاد یکی از نخستین اولویت‎های ما به شمار می‎رود که در شورای تامین در حال پیگیری است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۳ ب.ظ

دیدگاه