مدیرکل اموربانوان وخانواده استانداری گلستان:آموزش وبیمه زنان خانه دارو حمایت وفراهم کردن بازار مشاغل خانگی ازدغدغه های دفتر زنان است

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان:زنگ خطر بحران بیماری زنان در گلستان به صدا در آمده است
به گزارش سرویس خبر گروه خبر البرز گلستان چهارمین کارگروه اجتماعی استان گلستان با حضور طهماسبی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و نذیری مدیر کل امور اجتماعی و رحمانی مدیر کل بهریستی و عباسی مدیر کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی و خانم غفاری مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید .

خانم دکتر کلثوم غفاری در این نشست  اظهار کرد: با توجه به تمامی اقداماتی که در حوزه آسیب‎های اجتماعی در استان گلستان شده است اما هنوز در حوزه آموزش نیاز فراوانی داریم.
وی تصریح کرد: شیوع بیماری زنان در استان گلستان امروز یکی از بزرگترین آسیب‎های اجتماعی استان گلستان است و امروز متاسفانه زنگ خطر بحران بیماری زنان در استان گلستان به صدا در آمده است.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان ادامه داد: استان گلستان در بیماری سرطان در بانوان رتبه سوم را در کشور دارد و از این نظر در استان گلستان برای جامعه بانوان احساس خطر وجود دارد.

وی افزود : یکی از عوامل موثر طلاق بحث معیشت و اقتصاد خانواده است
غفاری بیان داشت: آموزش وحمایت از مشاغل خانگی، بیمه زنان خانه دارو فراهم کردن بازار مشاغل خانگی و عرضه و تقاضا از دغدغه‎های دفتر زنان استان گلستان است.
وی با بیان اینکه برنامه‎ریزی برای فراهم کردن اوقات فراغت جوانان بر عهده کارگروه خانواده قرار دارد و در این مسیر فعالیت‎های خوبی صورت گرفته است، ابراز داشت: برای تامین اوقات فراغت مسائل و مشکلاتی به خصوص برای بانوان از جمله تجهیزات و مکان‎های ورزشی وجود دارد

وی در خاتمه بیان داشت : یکی از مشکلات کوذکان که از بعضی مراکز ترخیص می شوند نیاز به پناهگاه می باشد.

1446267671_dsc_0981

1447061770_dsc_2695

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۲ ب.ظ

دیدگاه