سید محسن وهابی” مشاور مدیر عامل و مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشور : شهدای که در سوریه به شهادت می رسند شهدای با بصیرت وفهیم و اگاه هستند که به ندای رهبری خود پاسخ دادند.

        مهندس وهابی:  اتفاق که در سوریه رخ داده است یک جنگ جهانی از نوع محدود می باشد

به گزارش سرویس ایثار و شهادت گروه خبر البرز گلستان همایش تجلیل از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با حضور سید محسن وهابی” مشاور مدیر عامل شرکت توانیر و مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشور و مهندس سهمی جانشین ایثارگران و و مهندس سهرابی به همراه مهندس نصیری مدیر عامل توزیع برق استان گلستان به همراه مسئولین اجرائی و خانواده های معظم شاهد و ایثار گران ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگیان گرگان برگزار گردید.

مهندس وهابی در باره اتفاقات سوریه اظهار کرد: اتفاق که در سوریه رخ داده است یک جنگ جهانی از نوع محدود می باشد .

وی افزود: الان امریکا و تمامی کشورهای غربی  و کشورهای مرتجع عرب در جنگ سوریه حضور دارند .

مهندس وهابی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در قالب مستشاری با حمایت حزب الله بزرگ در انجا حضور دارند و سوریه برای جمهوری اسلامی خط مقدم نبرد محسوب می شود.

مشاور مدیر عامل شرکت توانیر و مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشور تصریح کرد: اگر در سوریه غفلتی کنیم دشمنان پشت دروازه های ایران حضور پیدا  میکنند.همچنان که داعش در ۵۰کیلومتری غرب کشور خود را رسانده بود  ولی با اقدامات خوب سپاه قدس پراکنده شدند.

مهندس وهابی در باره شهادت مدافعان حرم حضرت زینب (س) ابراز داشت : این شهدا که در سوریه به شهادت می رسند شهدای با بصیرت وفهیم و اگاه هستند که به ندای رهبری خود پاسخ دادند.

وی افزود: این شهدا به ندای رهبر خود توجه کرده اند و خود را در نقطه های خطر قرار دادند و انشاالله ما هم مثل آنان به این بصیرت حداکثری برسند و در آن منطقه حضور فیزیکی داشته باشیم .

مشاور شرکت توانیر کشور و مشاور ایثارگران صنعت برق کشور در خاتمه در زمینه همکاری سازمان متبوع خود اعلام نمود: وزارت نیرو در راستای اقدامات دولت محترم هر آنچه که به لحاظ فرهنگی و مادی کمک می کند و انشاالله هر آنچه که در این راستا تعریف شود بصورت حداکثری اعمال می کنیم

IMG_9688

IMG_9778

IMG_9863

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۹ ب.ظ

دیدگاه