مهندس وهابی مشاورمدیرعامل ومسئول امورایثارگران صنعت برق کشوردرتجلیل ازایثارگران برق گلستان :وزارت نیرورتبه اول تکریم ایثارگران واستخدام آنان درکشور

به گزارش سرویس ایثار و شهادت گروه خبر البرز گلستان همایش تجلیل از خانواده های معظم شاهد و ایثارگران و جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با حضور سید محسن وهابی” مشاور مدیر عامل شرکت توانیر و مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشور و مهندس سهمی جانشین ایثارگران و و مهندس سهرابی به همراه مهندس نصیری مدیر عامل توزیع برق استان گلستان به همراه مسئولین اجرائی و خانواده های معظم شاهد و ایثار گران ظهر امروز در سالن اجتماعات فرهنگیان گرگان برگزار گردید.

در این همایش مهندس وهابی مشاور مدیر عامل شرکت توانیر کشور در امور ایثارگران ضمن قافله سالار امت اسلامی خواندن مقام معظم رهبری در این برهه از زمان وی را ذخیره ای برای امت اسلامی نام برد.

وی درادامه ضمن بیان خاطره ای ازشهید صیاد شیرازی اظهار نمودکه : باید حرکات این سردار اسلام را سرلوحه کار خود قرار بدهیم .

مهندس رهامی ضمن عظیم خواندن انقلاب اسلامی سال ۵۷ بیان دااشت : هیچ صاحب نظر نظر سیاسی باور نداشت این حرکت بزرگ در ایران انجام شود.

وی افزود: این انقلاب نه تنها ایران را بلکه کلیه کشورهای منطقه را تحت تاثیر قرار داده که یکی از نتایج این انقلاب فروپاشی شوروی سابق بوده است .

مشاور امور ایثار گران رمدیر عامل شرکت توانیر کشور جمعیت ایران را در زمان پیروزی انقلاب ۳۶میلیون اعلام نمود که توانایی ذخیره ای نیازمندیهایش ۳ ماه بوده است ولی الان در سال ۹۴ علیرغم فشارهای استکبار جهانی ما در بحش کشاورزی تقریبا خود کفا شده ایم .

مهندس وهابی تصریح کرد: ما در حوزه برق در سال ۵۷ در حدود۷هزار مگاوات تولید برق داشته ایم ولی هم اکنون در سال۹۴ در حدود۷۲هزار مگا وات تولید برق داریم که این تولید برق به ابتکار نیروهای متعهدو متخصص ما می باشد که جای بس مباهات هست.

وی در ادامه مجموع ایثارگران شاغل در وزارت نیرو را ۲۰هزار نفر اعلام نمود که ۱۲ هزار نفر آن در مجموعه صنعت برق فعال می باشند.

مهندس رهامی مشاور مدیر عامل شرکت توانیر و مسئول امور ایثارگران صنعت برق کشورهمچنین تاکید کرد:  به اذعان بنیاد شهید کشور بیشترین سطح تجلیل از ایثار گران را وزارت نیرو بر گزار می نماید.و برابر همین اعلام رتبه اول پیرامون تکریم از ایثار گران و جذب و استخدام را در کشور دارا می باشیم .

وی در خاتمه  ابراز داشت از ۱۲۰۰نفر فرزندان شاهد در صنعت اب و برق تعداد ۷۰۰نفر در صنعت برق شاغل می باشند.

IMG_0079

IMG_0082

IMG_0078

IMG_9715

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۳۹ ب.ظ

دیدگاه