- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

سردار حاج کمیل کهنسال در سوریه مجروح شد/شهادت فرزند سردار مرتضی قربانی تکذیب شد

به گزارش سرویس ایثار و شهادت گروه خبر البرز گلستان سردار سرتیپ پاسدار حاج کمیل کهنسال از فرماندهان شاخص لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دفاع مقدس، حین ماموریت مستشاری در سوریه مجروح شد.

بر اساس این گزارش، سردار کمیل کهنسال در حین انجام ماموریت مستشاری در راه دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی، در منطقه لاذقیه سوریه به جراجت رسید و اکنون در یکی از بیمارستان های شهر قم تحت درمان می باشد و بر اساس آخرین اخبار واصله، وضعیت جسمی این فرزند برومند مازندران رو به بهبود است.

همچنین ساعاتی قبل اخباری غیر رسمی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که حکایت از شهادت پسر سردار پاسدار مرتضی قربانی فرمانده لشگر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس می داد اما این تنها شباهت در نام خانوادگی شهید روح الله قربانی با سردار قربانی بود که باعث این شایعه شده و مشخص شد خبر صحت ندارد.
سردار مرتضی قربانی، در خصوص انتشار خبر شهادت فرزندش اعلام کرد: پسرم شهید نشده است، اما همواره آماده شهادت در راه خدا و اسلام تحت امر ولی امر مسلمین هستیم.

14937_orig [1]124581_larg [2]
وی با بیان اینکه جهاد و شهادت در راه خدا تا نابودی باطل ادامه دارد، افزود: بنده به عنوان یکی از فرزندان گوش به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همچون ۸ سال دفاع مقدس که مطیع امر حضرت امام خمینی (ره) بودیم، همواره با قدرت آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی ملت شریف ایران و جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهیم بود.

0 [3]
0 [3]