فرماندار شهرستان کردکوی :اگر آشوراده آباد و اسکله بندر گز راه بیفتندشهرستان کردکوی نیز برد می کند

جمعی از فعالین اجتماعی و فرهنگی غرب استان در راستای نامگذاری سال بنام فرهنگ و اقتصاد عزم ملی و مدیریت جهادی دیداری با دکتر مجتبی جمالی فرماندار منتخب شهرستان کردکوی داشته اند در این نشست که از شهرهای غرب استان حضور داشته اند. ابتدا حاضرین در جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت حسن انتخاب فرماندار جدید و آرزوی موفقیت برای وی ضمن بیان مسائلی در باره شهرستان کردکوی از جمله بیمارستان قلب و تقویت آن و جاذبه های گردشگری در این شهرستان و جذب توریست و بحث تشکلات جوانان و نخبگان ضمن اعلام همکاری در جهت تقویت امورات این شهرستان از فرماندار خواستند که در راستای حمایت از صنعت و کشاورزی اقدامات مثبیت در دوران فرمانداری ایشان انجام گردد .

سپس دکتر جمالی فرماندار شهرستان کردکوی ضمن تشکر از حاضرین جلسه که از غرب استان گرد آمده بودند بیان نمودند که: خیلی خوشحالم که در جمع دوستانی مثل شما هستم جمعی که این جور جمع می شوند و داوطلبانه و با اعتقاد به این مکان می آیند .

فرماندار شهرستان کردکوی در ادادمه افزود :قدر ت دولت و مدیران از شما هست در قدیم قدرت فرمانداران تحکمی بود ولی امروز اینطورنیست و مردمی می باشد و انشاالله این روند ادامه داشته باشد .وی سپس ادامه داد: بنده دست نیاز بسوی همه مردم و گروهها دراز می کنم و هدفم کار کردن برای شهرستان می باشد .

جمالی در ادامه ا افزود : این کار شما یک عزم منطقه ای در راستای عزم ملی می باشد و این خواستن از شهرستان فراتر رفته اگر امروزآشوراده آباد شود و اسکله بندر گز راه بیفتندشهرستان کردکوی نیز برد می کند

اگر آشوراده زیبا و توسعه یافته بود آیا برای ماجلب سرمایه گذار در دراز نو راحت نبود و ما اگر در کردکوی موفق باشیم سرمایه گذار راغبتر است بیاید آشوراده و گمیشان و اگر بندر خواجه نفس به عنوان یک بندر تجاری راه بیافتد همه برد می کنند .

فرماندار کردکوی همچنین ادامه داد: سال فرهنگ تک بعدی نیست و فقط به یک حوزه خاص خودش تعلق داشته باشد فرهنگ توسعه فرهنگ همگرائی وطن دوستی و فرهنگ شهر دوستی هرکس در حوزه خودش

وی در ادامه افزود : دولت بدنبال شکستن تحریم است و همه باید بیایند به دولت روحانی کمک کنند.در حوزه جوانان حوزه اول وآسیب پذیر و حساس در کشور ماست ویکی از راههای حفظ جوانان همین تشکلها می باشد .

دکتر جمالی در خاتمه بیان نمودند : برای توسعه باید تلاش کنیم بندر ترکمن گمیشان و بندرگز توسعه پیدا کند بیمارستان قلب کردکوی اگر توسعه پیدا کند می تواند کردکوی را معروفتر کند و این می تواند به گردشگری کمک کند به عنوان توریست درمانی که بیمار بیایبدمعالجه شود و در یک هتل خوب و داری آب و هوای خوش استراحت کند و این باعث می شود به منطقه کمک شود.27258202193707059833

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۰۶ ب.ظ

دیدگاه