مدیرکل راه آهن شمال شرق۲ :راه اندازی قطار محلی گرگان – پل سفید۳

راه اندازی قطار محلی گرگان – پل سفید۳
به گزارش سرویس صنعت و اقتصاد گروه خبر البرز گلستان مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲، گفت: با توجه به تاکیدات وزیر راه و شهرسازی مبنی بر کاهش بار ترافیکی که ناشی از افزایش رفت و آمد روزانه مردم بین شهرها ست ازطریق توسعه قطارهای محلی و حومه‌ای مورد توجه ویژه قرار گرفته است وراه‌آهن ج.ا.ا نیز اقدامات مناسب و گسترده ای را به منظور ارائه خدمات حمل ونقل ریلی محلی و حومه‌ای در دستور کار خود قرار داده است.
«محمد رضا قربانی»، در مراسم راه اندازی قطار محلی گرگان – پل سفید ۳، افزود: قطار محلی گرگان – پل سفید۳در راستای خدمت رسانی به مردم استان و توجه استاندارودرخواست مردم شریف این خطه راه اندازی گردید.
مدیر کل راه آهن شمال شرق ۲، قطارهای محلی را زمینه‌ساز افزایش ارتباط بین شهرهای همجوار دانست و گفت: این نوع قطارها در مقایسه با سایر قطارهای مسافری و باری دارای اولویت جابجای مسافر در شهرها است.
وی، ادامه داد: این قطارمحلی برای افرادی که به منظورکار و تحصیل و… از شهرهای حومه به شهرهای همجوار سفر می‌کنند مناسب می باشدکه این قطار محلی گرگان – پل سفید۳ دارای ۳ سالن و هر واگن ۹۶ صندلی باظرفیت ۲۴۶ نفر، جابجای مسافر از ۲۵ مهر ماه امسال راه اندازی شد که هر روزاز پل سفید ساعت ۶/۲۰ به مقصد گرگان و از گرگان نیز درساعت ۱۶ به مقصد پل سفید حرکت می کند .
گفتنی است؛ قطار محلی برای رفاه مسافران محلی در ایستگاههای گرگان –بندر ترکمن – بندر گز – گلوگاه و تیرتاش – بهشهر- رستم کلا – نکا – شهید نوبخت– ساری– گونی بافی– قائم شهر- شیرگاه – زیرآب(دانشگاه ) – آزادمهر – پل سفید توقف می کند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۳۶ ب.ظ

دیدگاه