فرمانی مدیرکل استانداردگلستان رئیس هیات بدمینتون استان شد/دکترطیبی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان:بدمینتون یکی از۹ رشته مطرح ورزش استان

به گزارش سرویس ورزش گروه خبر البرز گلستان  پیش از ظهر روز ۶ آبان ماه با حضور کامل اعضا مجمع ، انتخابات هیأت بدمینتون استان برگزار شد .

دکتربهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در این مجمع ضمن گرامیداشت ایام محرم و تقدیر و تشکر از حضور اعضای مجمع گفت :خوشبختانه بدمینتون یکی از ۹ رشته مطرح ورزش استان می باشد.

وی ادامه داد با تفاهم نامه ای که با آموزش و پرورش منعقد شده ،کشف ورزشکاران مستعد رشته بدمینتون توسط مربیان ورزش مدارس و تحویل آنان به جامعه ورزش لازم است که هیات با مدیریت و برنامه ریزی درست این پتانسیل بزرگ را به سمت و سوی مناسب هدایت کنیم .

در ادامه جلسه مجمع انتخاباتی هیأت بدمینتون سید علی علوی –محمود فرمانی دو کاندیدای حائز ریاست هیأت بودندکه با انصراف سید علی علوی و رأی گیری محمود فرمانی با ۱۸ رأی مأخوذه بعنوان ریاست هیأت بدمینتون استان انتخاب شد .

محمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشور بعد از مراسم رأی گیری از حاضرین تقدیر و تشکر نموده و رضایت کامل خود را از انتخابات مجمع بیان کرد و گفت : مجمع انتخاباتی رئیس هیأت بدمینتون گلستان یکی از مجامع بسیار خوب برگزار شده در طول مدیریت من در فدراسون بود که بدون کوچکترین حاشیه ای برگزار شد

ایشان افزود : استان گلستان در سالهای گذشته سابقه درخشانی داشته است امیدوارم با همکاری و همدلی تمامی اعضاء شاهد درخشش دوباره این هیات در کشور باشیم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه