بیرق بارگاه سیدو سالار شهیدان(ع)در میان محبان اهل بیت شرکت گازاستان گلستان

 در مراسمی که با حضور معراجی رئیس ستاد عتبات و عالیات استان،مدیرعامل ،هیئت مدیره و تنی چند از کارکنان در محل نماز خانه گاز گلستان برگزار شد،شیفتگان خاندان عصمت و طهارت ضمن ادای احترام و زیارت پرچم مقدس سرخ حسینی ،ارادت خود را به ساحت مقدس اهل بیت ابراز داشتند.

به گزارش سرویس فرهنگ وهنرگروه خبر البرز گلستان  در این مراسم که با انجام چند برنامه فرهنگی همراه بود بیرق بارگاه سیدو سالار شهیدان(ع)در میان کارکنان علاقمند به ائمه اطهار بویژه حضرت سید الشهداء امام حسین(ع)گردانیده شده و محبان این امام همام به ابراز احساسات و تبرک جستن به آن پرداختند.

در این مراسم رئیس ستاد عتبات وعالیات استان ضمن تقدیر از مدیرعامل و کارکنان گاز گلستان گفت:همزمان باشروع ماههای محرم و صفروایام عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)،پرچم سرخ بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین(ع)وحضرت عباس(ع)با پرچم‌های سیاه این بارگاه مقدس تعویض شد.

ایشان افزودند:براین اساس آخرین پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) که پیش از ماه محرم تعویض شد به استان گلستان اهداء شد که بابرنامه ریزیهای بعمل آمد توسط عتبات وعالیات به اقصی نقاط استان ،اماکن مذهبی و مقدسه گردانیده شده ومورد استقبال بسیار خوب محبین اهل بیت قرار گرفت.

معراجی در ادامه تصریح کرد:خوشبختانه طی هماهنگی بعمل آمده این توفیق نصیب مجموعه شرکت گازاستان گلستان شدتا محبان اهل بیت این شرکت میزبان این بیرق متبرک و مطهر باشند.

وی افزود:آنچه در این حرکت ارزشمند قابل توجه بوده و باید به آن افتخار کرد حال و هوای پاک،معنوی و پرشوری بود که درمیان علاقه مندان احساس می شود که بسیار قابل تحسین می باشدو امیدواریم ارادتمندان این امام بزرگوار همواره مورد عنایت و شفاعت خالصانه آن بزرگوار قرار بگیرند.

 رئیس ستاد عتبات وعالیات استان در خاتمه ضمن تشکر از حضور و استقبال پر شور کارکنان گاز گلستان از این برنامه فرهنگی و مذهبی،گزارش کوتاهی از وضعیت توسعه اماکن مقدسه در شهرهای کربلا،نجف،کاظمین و سامرا ارائه نمودو خواستار مساعدت هر چه بهتر از سوی مردم برای ادامه عملیات اجرایی این فضاهای معنوی شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲:۳۹ ب.ظ

دیدگاه