سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا :توان عملیاتی مرزبانان گلستان بسیار افزایش پیدا کرده است.

کدخبر:۷۸۸۱۲

✅فرمانده مرزبانی فراجا: توان عملیاتی مرزبانان گلستان بسیار افزایش پیدا کرده است.

البرز گلستان، سردار احمد علی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا  با اشاره به انسداد مرزها در غرب و شرق کشور گفت: هم ارتش جمهوری اسلامی و هم قرارگاه حضرت خاتم و سپاه پاسدارن به کمک مجموعه مرزبانی فراجا آمدند، اعتبارات لازم تامین شده و انسداد مرز در جنوب شرق با شدت بیشتری ادامه دارد.

وی افزود: حسگرها و انواع دوربین های ابتیکی ، ریز پرنده ها احداث برجک ها ، پاسگاه ها و گروهان های مرزی به عهده مرزبانی گذاشته شده و قرارداد ها منعقد شده و تا حدودی اعتبارات لازم داده شده و در حال انجام است است.

فرمانده مرزبانی فراجا بیان داشت: به شکر خدا وضعیت مناسبی در مرزها حاکم است به ویژه در خصوص دوربین های الکترونیکی و استقاده از هوش مصنوعی در گذرهای مرزی که این می تواند در آینده تضمین کننده امنیت بیشتر در مرزها باشد.

وی تاکید کرد: هر کشوری مرزهای آن به مثابه ناموس آن کشور است و ما باید مرزهایمان را در مقابل معاندین نظام و قاچاقچیان مواد مخدر و گروهای تروریستی و … که اقدامات ضد امنیتی انجام می دهند محکم کنیم.

وی اضافه کرد: استان گلستان مرز طولانی با کشور ترکمنستان دارد آنچه که مسلم است این مرزها دارای ثبات امنیت بسیار بالایی دارد .

سردار گودرزی با تاکید بر تقویت سیستم های اپتیکی برای پایش تصویر مرزها در استان تصریح کرد: امروز در بازدیدی که از پاسگاهای دور دست این استان داشتیم روحیه، آموزش و توان عملیاتی مرزبانان نسبت به گذشته بسیار افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ ق.ظ

دیدگاه