آئین تجلیل از آزادگان شهرستان کردکو ی به مناسبت ۲۶ مردادسالروز ورود آزادگان

کدخبر:۷۸۵۵۳

البرز گلستان، آئین تجلیل از آزادگان شهرستان کردکوی بمناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافرازبه میهن اسلامی

🔹 بمناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان کردکوی با حضور فرماندار ،امام جمعه ،رییس بنیادشهید و امور ایثارگران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیادشهید استان ،فرمانده سپاه ، مدیران و خانواده های معزز جانبازان و آزادگان شهرستان کردکوی در سالن اجتماعات دانشکده فنی امام علی (ع) برگزار گردید.

🔹در ابتدای مراسم خان‌بیکی رییس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان کردکوی ضمن عرض خیر مقدم ، و‌ تبریک سالروز ورود آزاداگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان قهرمانان واقعی هستند که در دوران اسارت زیر شکنجه‌های رژیم بعثی عراق سر خم نکردند موجب سربلندی و غرور ایرانی را فراهم کردند.

وی گفت: همانطور که در کلام مقام معظم رهبری آزادگان ،به الماس های درخشان تعبیر شدند بخاطر تحمل مشقت ها و سختی های دوران اسارت بود که عنصر وجودشان مانند الماس درخشان شد.

🔹در ادامه کریمی رییس اداره تبلیغات شهرستان‌ کردکوی ضمن تجلیل از مقاومت و ایستادگی آزادگان در اردوگاه های عراق افزود: آزادگان عزیز، عصاره و چکیده صبر و شجاعت در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

🔹سپس آزاده و جانباز احمد شیروانی خاطرات دوران اسارت و تحمل رنج های آن دوران را بازگو کرد و افزود: دشمنان بعثی در اسارت رو به روی ما بودند و ما با اعتقادات اسلامی خودمان با آنها مبارزه می کردیم و در این راه نیز ازادگان به خوبی توانستند از آرمان های انقلاب اسلامی حراست کنند.

🔹در ادامه از آزادگان سرافراز شهرستان تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۱ ب.ظ

دیدگاه