حجت‌الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان:وظیفه داریم ایمان مردم را با بستر سازی مناسب به عمل صالح تبدیل کنیم، کار شورا شباهت به کار خبرنگاری دارد

کدخبر:۷۸۳۸۱

البرز گلستان،  نشست خبری حجت‌الاسلام قربانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان و تاری قائم مقام شورای با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۲مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و روز خبرنگار در سالن اجتماعات شورا برگزارشد.

در نشست حجت‌الاسلام قربانی ضمن ایام خبرنگار و و سالروز تاسیس شورا تبریک  گفت :اهمیت خبر و خبرنگار به وقایعی است که رخ می دهدو موضوعاتی که در وشور و جهان و فلسطین رخ می دهد و ما بخشی لز این تاریخ هستیم و خبرنگار خبرها را منقطع از خودش نمی بیند.

وی افزود:اتفاقات در المپیک فرانسه مسابقات بی دینی بوده و همه حدال بین کفر و اسلام است و پرچمدار بیداری اسلام در فلسطین می باشد و ما جنگ ما اعتقادی است و جغرافیایی نیست و شهدای خبرنگار در فلسطین نقش آنان آنقدر اهمیت دارد که حجم شهدا در غزه نشانگر نقش خبرنگاردرجامعه می باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه بیان کرد:امروز معضلات فرهنگی بخشی منبعث از دنیا است و خبرنگار باید نگاه جبهه ای داشته باشدو هر مطلبی می خواهد بزندباید با نگاه شخصی نباشد.

قربانی سپس اظهار کرد:ماموریت ها شورا طروات بخشیدن به مراسم و استفاده از جوانان و نوجوانان، تشکیل هیئت های اندیشه ورزش توان ما در برگزار مراسمات به سدی استفاده از ظرفیت ها استو در سال گدشته دو مراسم خوب ا عنوان همیاران شورابرگزار شد

وی گفت:کار شما با ماشباهت بسیار داردو شورا سر بزنگاه حضورارد وظیفه داریم ایمان مردم را به عمل صالح تبدیل کنیم .

انتهای خبر

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۵ ق.ظ

دیدگاه