محمدکوهستانی مدیر عامل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان گلستان و عضو شورایعالی کانونهای بازنشستگی کار کشور: یکی از وظایف کانونهای بازنشستگان کار صیانت از سازمان در سطح کشور می باشد/فعالیت ۲بیمارستان در گرگان و گنبد به شکل هتلینگ در استان

کد خبر:۷۸۱۱۸

البرزگلستان/نشست خبری زنگانه مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان و معاونین وی و کوهستانی مدیر عامل کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان گلستان و عضو شورایعالی کانونهای بازنشستگی کشور در نشست خبری به مناسبت هفته تأمین اجتماعی با  حضوراصحاب رسانه در سالن اجتماعات شرکت کردند.

گفت:تأمین اجتماعی دومین تأمین کننده درمان در سطح کشور است ودر استان گلستان ۲بیمارستان به شکل هتلینگ فعال می باشدو بحث ام آر ای برای بیمارستان حکیم جرجانی تهیه شده است.

وی گفت : از وظایف کانون بازنشستگان صیانت از سازمان در سطح کشور می باشد که در راس هرم قرار دارد که ۴میلیون هفتصد هزار نفردر کشور و ۷۵ هزارنفر در سطح استان عضویت دارد.

وی گفت ؛ در تمامی مناقصه ها  نمایندگان دستگاههای نظارتی مختلف در راستای بیمه های تکمیلی عمر وحوادث ودرمان حضور دارند .

کوهستانی افزود:بحث المپیاد ورزشی همه ساله برگزار می شود در بین بازنشستگان ورزش والیبال اضافه شد و استان گلستان در رشته های والیبال، شنا و پینگ پنگ  قهرمان کشور و رتبه اول را کسب کرد.

وی گفت : در طرح مرشد طرح اعزام به مشهد  در سال گذشته ۱۳۷۰ نفر اعزام به مشهد داشتیم بدون ریالی هزینه  و مبلغ ۵۱میلیارد تومان وام قرض الحسنه به اعضاپرداخت شده ودر سال جدید تا کنون ۱۳ میلیارد تومان  وام ثبت نام ودر حال پرداخت می باشد.

وی گفت :  امسال ۳۵ درصد افزایش حقوق برای حداقل بگیران  افزایش داشته است .

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه