بصیری رئیس بسیج رسانه کشور:رسانه‌ها نسبت به تولید محتوا در مورد مسائل روز اقدام کنند

به گزارش سرویس خبر بسیج گروه خبر البرز گلستان از یزد مسعود بصیری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با بیان اینکه گام‌های بلند نتایج بزرگ را به وجود می‌آورد، اظهار داشت: برگزاری گردهمایی‌های مستمر و مختلف با هدف ایجاد راهکار‌ها توسعه فرهنگ عمومی در جامعه اسلامی ضروری است.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به ضرورت توجه به مسائل فرهنگی رسانه‌های داخلی گفت: بسیج رسانه با هدف ایجاد همدلی و هم‌زبانی بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه رسانه تشکیل شد.

بصیری عدم وجود طرح‌های مورد نیاز برای حل مشکلات فرهنگی جامعه را از جمله مشکلات بسیج رسانه دانست و بیان کرد: ایجاد زمینه‌های راه‌اندازی و فعال کردن رسانه با درآمد پایداری و هدفمند از دیگر ضرورت‌های حوزه رسانه‌ای در کشور است.

وی گفت: سرمایه گذاری مادی و معنوی از طریق بسیج رسانه به‌منظور حفظ و تقویت بنیاد خانواده و اصلاح تفکر جامعه، از دیگر برنامه‌های در دستور کار بسیج رسانه کشور است، که باید با تولید محتوای اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نسبت به تحقق آن‌ها اقدام کنیم.

وی با توجه به ضرورت پرداختن به جذب، ساماندهی و آموزش به‌عنوان مهم‌ترین اهداف بسیج رسانه در کشور، تربیت نیروی انسانی متخصص و همتراز انقلاب اسلامی، به‌وسیله شیوه‌های جدید رسانه‌ای را، از دیگر رسالت‌های بسیج رسانه عنوان کرد.

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به وجود ظرفیت علمی و رسانه‌ای استان یزد افزود: توجه به مسائل روز جامعه و دغدغه‌های اقشار مختلف مردم و شفاف سازی در مورد مسائل و جریان‌های موجود سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را از دیگر برنامه‌ها و اهداف سازمان بسیج رسانه کشور دانست.

بصیری احساس مسئولیت نسبت به یکدیگر و اجرای کامل و صحیح دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از جمله راهکارهای ارتقای مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی عصر امروز عنوان کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶ ب.ظ

دیدگاه