هادی احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری گلستان : رفت و برگشت حجاج بیت‌الله‌الحرام از مبدا شهرستان‌ها و توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد

کدخبر:۷۷۶۸۴

البرز گلستان، هادی احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اعزام حجاج گلستانی اندیشیده شده است، گفت: برای شرکت در مراسم حج ابراهیمی امسال بیش از پنج هزار گلستانی عازم سرزمین وحی می‌شوند.

هادی احمدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروازهای رفت اعزام زائران گلستانی حج تمتع سه شنبه ۱۵ خرداد از فرودگاه گرگان به مقصد جده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اعزام حجاح گلستانی تا ۲۱ خرداد ادامه دارد، افزود: در راستای خدمت‌رسانی بهتر به زائران، عملیات رفت و برگشت حجاج بیت‌الله‌الحرام از مبدا شهرستان‌ها و توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان از تعیین مکان‌های مشخص برای بدرقه زائران حج تمتع و استقبال از حجاج گلستانی خبر داد و متذکر شد: ستادهای استقبال شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران، مکان‌های مشخصی را برای بدرقه و استقبال از حجاج در نظر گرفته‌اند.

احمدی با بیان اینکه فرودگاه گرگان آمادگی پذیرایی همراه زائران را ندارد، از خانواده‌ها و دوستان حجاج خواست از حضور در فرودگاه‌ خودداری کرده و برای مشایعت و استقبال زائران به فرودگاه نیایند.

وی همچنین از آمادگی نیروهای انتظامی، امنیتی و فرودگاهی و فرمانداری‌ها برای انجام عملیات اعزام حجاج در استان گلستان خبر داد.

رییس کمیته اعزام حجاج بیت‌الله‌الحرام استان گلستان با بیان اینکه سفر حج فرصتی مغتنم برای رسیدن حاجیان به قله‌های معنویت و اخلاق است، تاکید کرد: حج یکی از ظرفیت‌های بزرگ برای ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ ب.ظ

دیدگاه