جمالی فرماندارکردکوی دراولین کارگاه آموزشی ارتقاء ایمنی موتور سیکلت سواران: نظم و امنیت اجتماعی یکی از مقوله های اصلی در مقررات راهنمایی و رانندگی است

به گزارش سرویس فرهنگی گروه خبر البرز گلستان  در اولین کارگاه آموزشی ارتقاء ایمنی موتور سیکلت سواران با حضورمجتبی جمالی فرماندار، شهرستان کردکوی سرهنگ مهری رئیس راهنمایی و رانندگی استان، سرهنگ علی فر رئیس نیروی انتظامی و سروان ملکا رئیس راهور شهرستان و جمعی از موتور سواران شهرستان در سالن آمزش جهادکشاورزی کردکوی برگزار شد.

فرماندار کردکوی ضمن تشکر از تلاشهای مسئولین بویژه نیروی انتظامی در جهت آموزش صحیح و ارتقاء ایمنی و سلامت اجتماعی در عبور و مرور رانندگان به مباحث نظم و انظباط اجتماعی پرداخت  و افزود: یکی از مقوله های اصلی در مقررات راهنمایی و رانندگی وعبور و مرور رانندگان وسایل نقلیه  نظم و انظباط وارتقائ امنیت اجتماعی است. وی تصریح کرد: شهروندان و همه کسانی که در حوزه های مختلف فعالیت میکنند با این نگاه می توانند انضباط اجتماعی و سلامت خودشان را با بهره گیری از آموزش و فرگیری از آن به همه گسترش دهند.

رئیس شورای ترافیک شهرستان با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های محوری این کلاس های آموزشی برای موتور سیکلت سواران، استفاده از کلاه ایمنی است که می تواند در پیشگیری حوادث و صدمات از تصادف جلوگیری کرده و  جان هزاران انسان را از مرگ نجات دهد.

وی در پایان افزود: همه ما باید در پذیرش این فرهنگ سعی و تلاش کنیم تا هرچه بیشتر و سریعتر به عنوان یک فرهنگ غالب قرار گیرد.

در ادامه سرهنگ مهری به مقوله ی راهنمایی و رانندگی، آموزش صحیح رانندگی، خطرات ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی در موتورسوارن پرداخت.

شایان ذکر است در این گردهمایی بیش از۱۵۰ موتور سیکلت سوار شرکت نمودند.

DSC_0262

 

 

DSC_0223DSC_0208

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۰۰ ب.ظ

دیدگاه