- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد:حضورتنوع گرایشهای سیاسی در انتخابات استان /گلستان دومین استان دارای امنیت سرمایه گذاری در کشور

کدخبر، :۷۵۸۳۴

البرزگلستان/مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: یکی از وظایف هیئت اجرایی انتخاب شعب اخذ رای است که در استان ۱۵۱۳ شعبه مشخص و به تایید هیئت نظارت رسیده است که ۹ درصد افزایش نسبت به دوره گذشته است.

وی افزود :اولین مانور انتخاباتی برگزار شد و در آن سه نوع ارتباط دستگاه های اهراز هویت  و همچنین ۵ مدرک هویتی افراد در ۲۷  حوزه و ۷۷ شعبه انتخابیه مورد ارزیابی شد که با تلاش های مجموعه همکاران در کشور مقام دوم را کسب شد.

وی ادامه داد: پس از چهار مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان تا این لحظه ۳۷۱ نفر تایید صلاحیت شده اند که ۷۲ درصد از کل داوطلبان را شامل می شود.

وی گفت: از نظر جنسیتی از ۳۷۱نفر ۳۳۲ نفر مرد و ۳۹ نفر زن هستند و از لحاظ مذهب ، ۲۹۰نفر شیعه و ۸۱ نفر سنی هستند ، از نظر قومیت ۲۶۴نفر فارس ، ۷۹ نفر ترکمن و ۲۷ نفر سیستانی و ۱ نفر بلوچ هستند و از نظر گرایش سیاسی ۱۰۴ نفر اصولگرا ۶۰ نفر اصلاح طلب و ۲۰۷ نفر مستقل هستند ، از نظر تحصیلات ۶۰ نفر دکترا ، ۲۸۶ نفر فوق لیسانس ، ۱۹ نفر لیسانس و ۶ نفر حوزوی هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد از تاریخ ۱۹ماه جاری لیست قطعی تایید صلاحیت شده ها توسط شورای نگهبان اعلام و پس از رسیدگی به اعتراضات در تاریخ ۲ اسفند ماه لیست نهایی اعلام خواهد شد ، تبلیغات نیز از تاریخ سوم اسفندماه آغاز و تا ۹ اسفند ادامه خواهد داشت .

مهاجر تاکید کرد: در خصوص خبرگان رهبری ۳ نفر تایید صلاحیت شده اند که در زمان مقرر اعلام خواهد شد

گلستان دومین استان دارای امنیت سرمایه گذاری کشور است

انتهای پیام

0 [1]
0 [1]