معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان:مدیران استان حتی پس از وقت اداری و در هنگام استراحت نیز پاسخگو باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مدیران و مسئولان استان و شهرستانها باید در هر شرایطی حتی پس از وقت اداری و در هنگام استراحت نیز پاسخگو باشند.

به گزارش سرویس سیاسی علی اصغر طهماسبی” در جلسه شورای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان، به بیان اهم برنامه های پیش روی ادارات کل این معاونت در سال ۹۴ پرداخت و اظهار کرد: کار و تلاش همراه با همدلی و همزبانی برای بهبود وضعیت مادی و معنوی مردم در راستای شعار سال و ایجاد تعامل، همگرایی، هم افزایی اقوام جهت حفظ وحدت و ایجاد امنیت پایدار از اهم برنامه های در دستور کار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی است.

وی در ادامه مقابله با هرگونه هنجارشکنی، قانون گریزی و ایجاد نارضایتی، اختلاف و سوء ظن بین مردم، اقوام و مذاهب، پیگیری مستمر دستگاههای اجرایی جهت تحقق مدیریت جهادی بر اساس منویات مقام معظم رهبری، افزایش امید و نشاط بین جوانان و جامعه، اجرای آموزشهای عمومی و اجتماعی با هدف ایجاد فضای قانونگرایی بیشتر در بین شهروندان و حمایت از نخبگان علمی و قهرمانان ورزش استان را از دیگر برنامه های مهم در دستور کار حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان عنوان کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: ما برای ایجاد انگیزه و نشاط سیاسی در بین آحاد مردم، بسترهای لازم را برای فعالیت مجدد احزاب و تشکل های سیاسی استان فراهم آورده ایم که این مهم نقش بسیار پررنگی در تهیج مردم جهت شرکت در انتخابات و حضور حداکثری آنها خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: هر چه به زمان انتخابات نزدیکتر می شویم فعالیت کاندیداهای احتمالی رنگ و بوی جدی تری می گیرد و ممکن است این افراد در سخنرانی ها و در محافل مختلف قول هایی به مردم و اقوام بدهند که باید برای جلوگیری از هر گونه حاشیه ای، تمامی سوابق گفته های آنها درج شود تا در آینده در مقابل وعده های خود پاسخگو بوده و نظام و مسئولین استان را با چالش مواجه نسازند.

وی با اشاره به وضعیت تیم های مطرح ورزشی استان، گفت: متأسفانه امسال دو تیم اتکا گرگان در رشته فوتبال و جواهری گنبد در والیبال به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت اسپانسر، دچار مشکل شده اند و جایگاه خود را از دست داده اند و این در حالی است که برخی از مسئولین استان بویژه در حوزه ورزش به راحتی از کنار این اتفاق تلخ عبور می کنند که این به هیچ وجه زیبنده استان گلستان نیست.

طهماسبی یادآور شد: بنده از مدتها قبل پیگیر وضعیت تیم های فوتبال اتکا و والیبال جواهری بوده ام و جلسات متعددی نیز در خصوص جذب اسپانسر برای تیم اتکا و حل مشکلات سرمایه گذار و مالک باشگاه جواهری برگزار کرده ام.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی از آسیب های شاخص اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، کودکان خیابانی و سرقت، خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای موجود و با تلاشهایی که صورت می گیرد، شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در برخی از حوزه ها بوده ایم که این جای خرسندی دارد.

وی در پایان بر راه اندازی و ایجاد بانک اطلاعاتی ادارات کل و تهیه شناسنامه اقوام استان، تأکید کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۴ ب.ظ

دیدگاه