الهام متین مدیر کل ارشاد اسلامی گلستان در نشست گروه خبر فجر استان :برای ایام الله دهه فجر ۱۴۵ برنامه برنامه‌ریزی شد

کدخبر:۷۵۵۴۱

البرزگلستان/الهام متین ، رییس کمیته هنر و هنرمندان در گروه خبری فجر گلستان گفت؛ تلاش داریم اختتامیه جشنواره خبرنگاران حماسه‌آفرین را برگزار کنیم و۲۴۳۴ اثر به دبیرخانه این جشنواره آثار ارسال شد و ۲۰ هدیه به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهیم کرد.

وی افزود:در ایام الله دهه فجر ۱۴۵ برنامه را برنامه‌ریزی کردیم و همچنین از ۱۶ تا ۲۲ بهمن جشنواره فیلم فجر را برگزار می‌کنیم و در دو سینمای کاپری و سینمای عصر جدید این فیلم‌ها حداقل ۲۰ فیلم اکران خواهند داش وهفته فیلم و عکس گلستان آغاز شده و ۲۵ فیلم کوتاه و مستند و داستانی در گلستان داریم و ۴۰ اثر از تابلو عکس که برگزیده هنرمندان ما از طبیعت و محیط زیست است در سینمای کاپری به نمایش در آمده است.

متین افزودنمایشگاه فرش، نمایش خیابانی گذر هنر، اختتامیه جام رسانه‌ای‌ امید، مسابقه قرائت و مفاهیم قرآن کریم، مسابقه کتابخوانی، نشست تخصصی جوانان و انقلاب و امام(ره) از دیگر برنامه‌های ما در این ایام است.  وجشنواره موسیقی فجر از ۲۷ تا ۳ اسفند با حضور ۱۰ گروه موسیقی اصلی، مقامی و سنتی و پاپ در شهرهای گرگان، کلاله و بندرترکمن و گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

مدیر کل ارشاد گلستان افزود:جشنواره شعر فجر نیز از دیگر برنامه‌های ما به شمار می‌رود که به صورت مستقیم از صدا و سیمای گلستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱:۱۱ ب.ظ

دیدگاه