- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

عراقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:ما باید با مدیریت،درایت و تجزیه و تحلیل مسائل، مشکلات را رفع یا به حداقل برسانیم

 به گزارش گروه صنعت پایگاه خبر ی البرز گلستان به نقل از روابط عمومی ، مهندس عراقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با حضور در جمع صمیمی مسئولین گاز استان گلستان از افزایش سطح مقبولیت و  اعتماد مردم  نسبت به جایگاه شرکت ملی گاز خبر داد که برای این شرکت بسیار ارزشمند  و مورد توجه می باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در جمع کارکنان پرتلاش شرکت گاز استان گلستان از عملکرد این شرکت تقدیر و تشکر نمود و گفت: توفیق خدمت به مردم نعمتی است که نصیب همگان نمی شود و ما باید قدر این نعمت را با تلاش بیشتر و همت والاتر در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز بجا آوریم.

ایشان افزودند:در حال حاضر در سطح کشور یک اعتماد بسیار خوب و مطلوبی نسبت به جایگاه شرکت ملی گاز شده است که بسیار ارزشمند است ،بنابراین این امر تعهد و مسئولیت اجتماعی ما را بالا برده که باید ضمن صیانت به آن احترام گذاشت.

مهندس عراقی در ادامه در خصوص رفع مشکلات و تنگناهای موجود اذعان داشت:مشکلات و تنگناها درهمه جا وجود دارد و این ما هستیم که باید با مدیریت ، درایت و تجزیه و تحلیل مسائل آنها را رفع نموده و یا به حداقل برسانیم.

وی ویژگیهای یک مدیر خوب را حول ۳ محور مربی،الگو و مشوق عنوان کردند و افزودند:مدیر کارآمد همواره باید در سازمان با بهره گیری از ویژگیهای مذکور در قالب مربی ، تیم خود را دوست داشته و بدرستی هدایت کند ،مدل مناسبی نیز برای سایر کارکنان بوده تا به نحو شایسته ای از رفتار و کردار آن الگو برداری کند وهمچنبین مشوق خوبی بوده و فرافکنی نکند و مشکلات را گردن زیر مجموعه خود نیاندازد .

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در خاتمه به بخشی از پرسش های روئسا و مسئولین گاز استان پاسخ دادو گفت:تعدادی از این پرسش ها و مسائل و مشکلات مطرح شده نیاز به بررسی کارشناسانه دارد و سعی خواهیم کرد با پیگیری آنها به نحوی این مشکلات را حل و یا به حداقل برسانیم.

در ادامه مهندس ابراهیمی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این نشست گفت :ارائه هرگونه پیشنهاد و انتقاد امری بسیار مهم می باشد لذا در کنار ارائه آنها بهتر است راه حلهای آنها نیز مطرح شود .

وی  با اشاره به بحث برون سپاری شرکتها به بخش خصوص گفت :از آنجاییکه  این امر  یکی از اهداف کلان شرکت ملی گاز می باشد نیازمند اقدامات کارشناسانه متعدد بوده که در حال بررسی و پیگیری می باشد ضمن اینکه جلسات مکرری نیز در این خصوص برنامه ریزی و اجرا شده تا انشاء ا… با یک جمع بندی مناسب بتوانیم این موضوع را  اجرا نمائیم .

 همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز ضمن خیرمقدم به مهندس عراقی ومهندس ابراهیمی، طی گزارشی به تشریح روند گازرسانی در استان ،چشم انداز ، مهمترین افتخارات، فرهنگ سازی، حجم ورودی و مصرف گاز، برنامه های سال ۹۴، میزان مطالبات و فرصتهای بهبود در راستای پیشبرد اهداف پرداخت .

وی گفت:استان گلستان به عنوان یکی از استانهای موفق و پیشرو در زمینه گازرسانی است که افتخارات بسیار خوبی کسب نموده است .

مهندس جمال لیوانی افزود:خوشبختانه با همت و تلاش مطلوب همکاران در جای جای این استان تاکنون توانسته ایم خدمات گازرسانی خود را در سطح استان توسعه داده  به نحوی که در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۵ درصد جمعیت روستایی و در مجموع افزون بر ۹۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند .

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت:در حال حاضر در استان گلستان تمامی ۲۹ شهر  و ۷۳۰ روستا از این انرژی پاک بهره مند می باشند که این امر نشات گرفته از نگاه مثبت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار می باشد،لذا خواستار مساعدت بیشتر بویژه در زمینه اختصاص اعتبارا مورد نیاز در توسعه گاز رسانی به روستاها شد.

 

0 [1]
0 [1]