عراقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران:ما باید با مدیریت،درایت و تجزیه و تحلیل مسائل، مشکلات را رفع یا به حداقل برسانیم

 به گزارش گروه صنعت پایگاه خبر ی البرز گلستان به نقل از روابط عمومی ، مهندس عراقی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با حضور در جمع صمیمی مسئولین گاز استان گلستان از افزایش سطح مقبولیت و  اعتماد مردم  نسبت به جایگاه شرکت ملی گاز خبر داد که برای این شرکت بسیار ارزشمند  و مورد توجه می باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضورش در جمع کارکنان پرتلاش شرکت گاز استان گلستان از عملکرد این شرکت تقدیر و تشکر نمود و گفت: توفیق خدمت به مردم نعمتی است که نصیب همگان نمی شود و ما باید قدر این نعمت را با تلاش بیشتر و همت والاتر در جهت خدمت رسانی به مردم عزیز بجا آوریم.

ایشان افزودند:در حال حاضر در سطح کشور یک اعتماد بسیار خوب و مطلوبی نسبت به جایگاه شرکت ملی گاز شده است که بسیار ارزشمند است ،بنابراین این امر تعهد و مسئولیت اجتماعی ما را بالا برده که باید ضمن صیانت به آن احترام گذاشت.

مهندس عراقی در ادامه در خصوص رفع مشکلات و تنگناهای موجود اذعان داشت:مشکلات و تنگناها درهمه جا وجود دارد و این ما هستیم که باید با مدیریت ، درایت و تجزیه و تحلیل مسائل آنها را رفع نموده و یا به حداقل برسانیم.

وی ویژگیهای یک مدیر خوب را حول ۳ محور مربی،الگو و مشوق عنوان کردند و افزودند:مدیر کارآمد همواره باید در سازمان با بهره گیری از ویژگیهای مذکور در قالب مربی ، تیم خود را دوست داشته و بدرستی هدایت کند ،مدل مناسبی نیز برای سایر کارکنان بوده تا به نحو شایسته ای از رفتار و کردار آن الگو برداری کند وهمچنبین مشوق خوبی بوده و فرافکنی نکند و مشکلات را گردن زیر مجموعه خود نیاندازد .

معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در خاتمه به بخشی از پرسش های روئسا و مسئولین گاز استان پاسخ دادو گفت:تعدادی از این پرسش ها و مسائل و مشکلات مطرح شده نیاز به بررسی کارشناسانه دارد و سعی خواهیم کرد با پیگیری آنها به نحوی این مشکلات را حل و یا به حداقل برسانیم.

در ادامه مهندس ابراهیمی مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران نیز ضمن ابراز خوشنودی از برگزاری این نشست گفت :ارائه هرگونه پیشنهاد و انتقاد امری بسیار مهم می باشد لذا در کنار ارائه آنها بهتر است راه حلهای آنها نیز مطرح شود .

وی  با اشاره به بحث برون سپاری شرکتها به بخش خصوص گفت :از آنجاییکه  این امر  یکی از اهداف کلان شرکت ملی گاز می باشد نیازمند اقدامات کارشناسانه متعدد بوده که در حال بررسی و پیگیری می باشد ضمن اینکه جلسات مکرری نیز در این خصوص برنامه ریزی و اجرا شده تا انشاء ا… با یک جمع بندی مناسب بتوانیم این موضوع را  اجرا نمائیم .

 همچنین مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان نیز ضمن خیرمقدم به مهندس عراقی ومهندس ابراهیمی، طی گزارشی به تشریح روند گازرسانی در استان ،چشم انداز ، مهمترین افتخارات، فرهنگ سازی، حجم ورودی و مصرف گاز، برنامه های سال ۹۴، میزان مطالبات و فرصتهای بهبود در راستای پیشبرد اهداف پرداخت .

وی گفت:استان گلستان به عنوان یکی از استانهای موفق و پیشرو در زمینه گازرسانی است که افتخارات بسیار خوبی کسب نموده است .

مهندس جمال لیوانی افزود:خوشبختانه با همت و تلاش مطلوب همکاران در جای جای این استان تاکنون توانسته ایم خدمات گازرسانی خود را در سطح استان توسعه داده  به نحوی که در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۵ درصد جمعیت روستایی و در مجموع افزون بر ۹۵ درصد جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند .

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت:در حال حاضر در استان گلستان تمامی ۲۹ شهر  و ۷۳۰ روستا از این انرژی پاک بهره مند می باشند که این امر نشات گرفته از نگاه مثبت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگذار می باشد،لذا خواستار مساعدت بیشتر بویژه در زمینه اختصاص اعتبارا مورد نیاز در توسعه گاز رسانی به روستاها شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۳:۱۱ ب.ظ

دیدگاه