درچهارمین جلسه کارگروه حمل و نقل و پدافند غیرعامل گلستان مطرح شد :توسعه حمل و نقل جاده ای در کنار حمل و نقل ریلی و پدافند غیرعامل در مرز اینچه برون

کدخبر:۷۵۹۸۹

با هدف بررسی موضوعات ریلی و جاده ای مرز اینچه برون:

چهارمین جلسه کارگروه حمل و نقل و پدافند غیرعامل گلستان برگزار شد

البرز گلستان/چهارمین جلسه کارگروه حمل و نقل و پدافند غیرعامل گلستان با بررسی موضوعات ریلی و جاده ای مرز اینچه برون در حضور مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، مدیران کل گمرکات و راه آهن و سایر اعضا کارگروه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، در این جلسه که در مرکز لجستیک راه آهن شمال شرق ۲ برگزار شد، عادل مصدقی رئیس کارگروه، تعریض جاده آق قلا – اینچه برون، جاده نفت و همچنین کریدور گنبد- آزادشهر – خوش ییلاق را که در تعهدات دو دستگاه راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل قرار دارد از پروژه های مهمی خواند که تکمیل آنها به رفع معضلات جاده ای منطقه اینچه برون کمک شایان توجهی می کند.

به گفته وی، برای جاده آق قلا-اینچه برون ۹۰ میلیارد تومان و برای جاده نفت هم ۱۸۰ میلیارد تومان در سفر دوم ریاست جمهوری مصوب شد که بزودی ابلاغ می شود.

مصدقی ادامه داد: همچنین آسفالت محل گذرگاه جاده و ریل راه آهن نیاز به پیگیری و ابلاغ اعتبار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان ،اختصاص حمل و نقل عمومی در صورت افزایش مسافران و توجه جدی به حمل و نقل جاده ای در طرح جامع اینچه برون را برای توسعه حمل و نقل جاده ای در کنار حمل و نقل ریلی و پدافند غیرعامل در مرز بسیار موثر دانست.

در ادامه این جلسه ، مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ گزارشی از اقدامات و بارگیری های راه آهن و همچنین موارد فراروی این حوزه در استان بیان کرد و سایر اعضای کارگروه نیز به بیان اقدامات جاده ای و ریلی منطقه اینچه برون پرداختند.

همچنین مدیرکل دفتر امور شهری استانداری گلستان از جمله راهکارهای اجرایی این مسایل را هماهنگی با دستگاههای مرتبط  دانست.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۴ ق.ظ

دیدگاه