- البرز گلستان - http://alborzegolestan.ir -

دکتر مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان در آئین هفته حمل و نقل خبر داد: فعالیت و تلاش ۱۷۶ شرکت در بخش باری و ترانزیت بین الملل با ۱۶ هزار و ۳۰۰ راننده شبانه روزیدر استان

کدخبر:۷۴۸۶۴

البرز گلستان/ دکتر مصدقی  مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان گلستان امروز پنجشنبه ۷ دیماه در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل که با حضور استاندار و نماینده مجلس و و نمایندگان گروه های حمل و نقل شرکت داشتندگفت: در دور اول سفر رییس جمهور تعهداتی و مصوبات سفر ۱۰۰ درصد اجرایی شد و
۲۰۰ مبلیارد تومان تخصیص گرفتیم که کار انجام شد.

وی افزود: در سفر دوم هم اتفاقات خوبی افتاد، ۳۳۰۰ میلیارد تومان مصوبات داشتیم و ۱۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری تخصیص داده شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درادامه گفت: در نه ماهه اول امسال پنج میلیون تن کالا جابجایی داشتیم و در وزن کالا هم دو درصد افزایش داشتیم ، در بخش حمل و نقل مسافر بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر جابجا شده که با ۱۸ درصد رشد مواجه هستیم.

دکترمصدقی تصریح کرد: ۱۷۶ شرکت در بخش باری و ترانزیت بین الملل داریم که ۱۶ هزار و ۳۰۰ راننده شبانه روزی تلاش می کنند ، ضمن اینکه۱۴۸۲۴ ناوگان در بخش بازی و مسافر فعال هستند .

وی گفت :  ۹۵ نقطه پرتصادف در استان داریم، و۳۱ نقطه خطر آن برطرف شده و در دو سال گذشته روشنایی راههای استان نیز به ۲۶۰ کیلومتر رسیده است.

دکتر مصدقی بیان کرد: تردد ۲۵ هزار ناوگان باری با رشد ۴۱ درصدی در ۹ ماهه اول سال که ۳۰ درصد آن ترانزیت بود که نشان از دیپلماسی فعال دولت سیزدهم با کشورهای همسایه دارد.

انتهای پیام

0 [1]
0 [1]